مقالات و یادداشت ها
جایگاه جهاد دانشگاهی جایگاهی جهادی و ارزشمند است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول سالیان متمادی بر این نکته تاکید کرده‌اند که "در جهاد دانشگاهی حافظ فرهنگ جهادی و فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی باشید".
21 دی ,1390
انجمن جهانی تحقیقات افکار عمومی (WAPOR) در سال 1947 با هدف بسترسازی در زمینه همایش‌های جهانی برای کسانی که در امور مربوط به تحقیقات پیمایشی مشغول هستند ضمن تاکید خاص بر اتحاد افراد در محیط علمی با همکاران خود در بخش خصوصی، تأسیس شده است.
2 آبان ,1390
در معرفی مرکز پیپا در سایت آن آمده است که این مرکز برنامه ای جهت نگرش به سیاست بین المللی است. پیپا، برنامه ای مشترک بین مرکز نگرش به سیاست، مرکز مطالعات بین المللی امنیت در مریلند، کالج امور عمومی و دانشگاه مریلند است.
2 آبان ,1390
برگزاری نشست‏های تخصصی از سوی کلیه مراجع چه اجرایی، چه فرهنگی یا علمی و پژوهشی چنانچه با هدف اصلاح ساختارها و ممانعت از بروز انحرافات و خط‏های اجرایی و روشی باشد، سودمند است.
16 مهر ,1390
افكار عمومى (Public opinion) يكى از جنجالى ترين موضوعات در علوم اجتماعى است كه از دو واژه Poll (نظرخواهى) و Public (عمومى، عامه) گرفته شده است. افكار عمومى برخاسته از ضمير باطن يك ملت و نوعى واكنش مردم است نسبت به موضوعى كه در سرنوشت آنها
19 اردیبهشت ,1390
اهمیت امنیت و احساس امنیت بر کسی پوشیده نیست، کافیست تصور کنید در جامعه ای همه امکانات مورد نیاز بشر فراهم باشد اما آدمیان به دلائل مختلف احساس ناامنی کنند، پیداست که نه توان استفاده از امکانات مزبور را خواهند داشت ونه حتی می توانند
14 اردیبهشت ,1390
این مقاله به صورت سخنرانی در همایش منطقه ای آسیب شناسی روابط انسانی دانشگاه آزاد سقز مورخه 19و 20 آبان 89 ارائه گردید.
19 دی ,1389
در نظر سنجی موسسه گالوپ در 4 جون 2010 ( 14 خرداد 1389)، که در بین 1029 پاسخگو به اجرا در آمد؛ از دیدگاه شهروندان آمریکایی، تروریسم و بدهی دولت فدرال به عنوان مهمترین مسائل و مشکلات ایالات متحده بیان شده ند
7 تیر ,1389
مؤسسه گالوپ از جمله مؤسسات معتبر جهانی است که پیمایش‌ها و نظرسنجی‌های زیادی را پیرامون موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در سطوح مختلف ملّی و بین‌المللی انجام داده است.
3 خرداد ,1389
مرکز پژوهش های اسلامی موسسه گالوپ تحقیقی جهانی به مدیریت دالیا مجاهد(Dalia Mogahed)، تحلیلگر ارشد موسسه نظرسنجی گالوپ و مدیر اجرایی این مرکز، انجام داد.
3 خرداد ,1389
در عصر ما همراه با گسترش رسانه ها و افزایش سطح سواد عمومی، نیروی افکار عمومی اهمیتی دو چندان یافته است. افکار عمومی، موضوع مورد علاقه و مطالعه متخصصان رشته های مختلف مانند اقتصاددانان، مورخان، روزنامه نگاران، روان شناسان، جامعه شناسان و سی
21 فروردین ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir