اخبار
مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران طرح‌های انتخاباتی ایسپا با حضور رییس جهاددانشگاهی و معاون فرهنگی این نهاد در ایسپا برگزار شد.
یکشنبه, 20 اسفند,1402
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به منظور بررسی مشارکت سـیاسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در تاریخ 7 الی 8 اسفندماه 1402 سومین نظرسنجی در مقیاس ملی را اجرا کرده‌است. این نظرسنجی با رعایت اصول علمی و با در نظر گرفتن جمعیت بالای 18 سال کل کشور (اعم از مناطق شهری و روستایی) با اندازه نمونه 5121 نفر به شیوه مصاحبه حضوری اجرا شده است.
چهار شنبه, 09 اسفند,1402
دومین «جشنواره تحقیقات برتر شعب ایسپا» اردیبهشت ماه 1403 در تهران برگزار ‏می‌شود.‏
دوشنبه, 30 بهمن,1402
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌کند: نشست تخصصی «انتشار داده‌های نظرسنجی در رسانه‌ها»
دوشنبه, 30 بهمن,1402
تفاهم‌نامه علمی، آموزشی و پژوهشی بین مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به امضای ابراهیم شیرعلی رئیس ایسپا و مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رسید.
چهار شنبه, 25 بهمن,1402
بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا، 46.5 درصد مردم از ‏‏«اینستاگرام» استفاده می‌کنند. 35.3 درصد از «واتس‌آپ»، 34.6 ‏درصد از «تلگرام»، 25.2 درصد از «ایتا»، 24.1 درصد از «روبیکا» و ‏‏8.7 درصد نیز گفته‌اند از «بله» استفاده می‌کنند. ‏
دوشنبه, 02 بهمن,1402
ابراهیم شیرعلی سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) طی حکمی از طرف ‏رئیس جهاددانشگاهی به عنوان رئیس ایسپا منصوب شد. ‏
یکشنبه, 01 بهمن,1402
نشست سیر تطور مفهوم مردم در چهل ساله گذشته با سخنرانی مهدی منتظر قائم و محمد باقر خرمشاد در ساختمان شماره دو جهاددانشگاهی برگزار شد.
چهار شنبه, 06 دی,1402
شاخص کامیابی لگاتوم، با اتخاذ یک رویکرد جدید به مفهوم رفاه، اقدام به ساخت یک شاخص جدید برای سنجش آن در میان کشورها کرده است. هدف از این شاخص ارائه یک سیمای جامع‌تر از رفاه و موضوعات مرتبط با آن در میان کشورها است تا رهبران و سیاست‌گذاران هر کشور بتوانند همزمان نقاط ضعف و قوت خود و سایر کشورها را مشاهده کنند و براساس آن برنامه‌ها و استراتژی‌هایی برای بهبود و ارتقای سطوح رفاه در نظر بگیرند.
شنبه, 25 آذر,1402
شاخص سیاره شادمان (Happy Planet Index) که با عبارت مخفف HPI شناخته می‌شود، یک شاخص اندازه‌گیری برای محاسبه رضایت و رفاه انسانی است. این شاخص درصدد است میزان خوشحالی شهروندان را محاسبه و بررسی کند که رفاه انسانی چقدر با مصرف منابع زمین در طولانی مدت ارتباط دارد. این شاخص نشان‌دهنده تلاقی و ارتباط مسائل اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی است و سعی دارد نشان دهد رفاه و خوشبختی انسان‌ها صرفاً محدود به شاخص‌های اقتصادی صرف مانند سرانه تولید ناخالص داخلی و مانند آن نیست.
سه شنبه, 21 آذر,1402
هفتمین گردهمایی مدیران شعب ایسپا با حضور علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و ابراهیم شیرعلی رئیس این مرکز و معاونین فرهنگی و مدیران اجرایی ایسپا در استان‌ها به صورت بر خط برگزار شد.
یکشنبه, 19 آذر,1402
یادداشت ابراهیم شیرعلی، رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) درباره مشکلات مسکن و کالایی‌سازی آن.
شنبه, 18 آذر,1402
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir