اخبار
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه 1400 طرح نظرسنجی‌ای را با عنوان «میزان رضایت بازنشستگان صندوق های بانشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» را اجرا کرده است. جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در همه استان های کشور را شامل می‌شود که از بین آن‌ها نمونه‌ای با حجم 1800 نفر انتخاب شده است.
پنجشنبه, 04 شهریور,1400
یافته‌های نظرسنجی نشان می‌دهد، فقط ۱۲ درصد از پاسخگویان معتقدند امریکا در جنگ افغانستان برنده است و 41 درصد معتقدند امریکا در این جنگ بازنده است. 13 درصد دموکرات‌ها امریکا را برنده و پیروز جنگ می‌دانند. این عدد برای جمهوری‌خواهان 16 درصد و افراد مستقل 10 درصد است.
دوشنبه, 01 شهریور,1400
موسسه نظرسنجی گالوپ هر سال وضعیت کار و زندگی افراد شاغل در سراسر جهان را سنجش و کشورها را از این حیث دسته‌بندی و رتبه‌بندی می‌کند. آخرین نظرسنجی گالوپ وضعیت افراد شاغل را در سال 2020 توصیف کرده است.
سه شنبه, 19 مرداد,1400
رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) بیان کرد: وضعیت سرمایه‌ اجتماعی جامعه مناسب نیست و در برخی از مواقع راه دولت و ملت از هم جدا بوده؛ نظرسنجی می‌تواند راه دولت و ملت را به هم نزدیک کند.
شنبه, 16 مرداد,1400
نتایج نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد، مردم جهان در سال 2020 میلادی بدترین شرایط را تجربه کرده‌اند. شاخص عواطف منفی که شامل تجربه درد جسمانی، نگرانی، غم، استرس و خشم است نشان می‌دهد: به طور میانگین در سال ۲۰۲۰ میلادی، 32 درصد از مردم جهان احساسات و عواطف منفی را تجربه کرده‌اند. این رقم بیشترین میزان طی ۱۵ سال گذشته است.
چهار شنبه, 13 مرداد,1400
معاون مرکز بررسی‌های استراتژیک و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد در چهارمین نشست از سلسله وبینارهای پیدا و پنهان جامعه در زمان تاجداری کرونا ویروس که با محوریت دولت و کرونا توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه همدان برگزار شد، اظهار کرد: حضور متخصصین مستقل و جامعه مدنی در بحران کرونا چندان چشمگیر نیست
یکشنبه, 10 مرداد,1400
نظرسنجی‌ها و پیمایش‌ها، یکی از ابزارهایی است که در بازاندیشی نهادی، می‌تواند به نظام حکمرانی و تصمیم‌گیری کمک کند. چرا که نظرسنجی‌ها از اساس نوعی گفت و گو با جامعه است که این گفت و گو می‌تواند در امر سیاست گذاری موثر باشد.
یکشنبه, 10 مرداد,1400
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور سنجش میزان استفاده مردم از رسانه‌های اجتماعی، در روزهای 16 تا 20 تیرماه 1400 یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه گردآوری تلفنی اطلاعات انجام داده است. جامعه آماری این نظرسنجی کلیه شهروندان 18 سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن 1585 نفر بوده است.
سه شنبه, 05 مرداد,1400
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور پایش افکار عمومی در ارتباط با برخی از مسائل روز کشور در روزهای 16 تا 20 تیرماه 1400 یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه گردآوری تلفنی اطلاعات انجام داده است. جامعه آماری این نظرسنجی کلیه شهروندان 18 سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن 1585 نفر بوده است.
یکشنبه, 27 تیر,1400
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور سنجش افکار مردم ایران در مورد برخی از ابعاد واکسیناسیون کرونا، در روزهای 16 تا 20 تیرماه 1400 یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه گردآوری تلفنی اطلاعات انجام داده است. جامعه آماری این نظرسنجی کلیه شهروندان 18 سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن 1585 نفر بوده است.
یکشنبه, 27 تیر,1400
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور سنجش افکار مردم ایران پس از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در روزهای 16 تا 20 تیرماه 1400 یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه گردآوری تلفنی اطلاعات انجام داده است. جامعه آماری این نظرسنجی کلیه شهروندان 18 سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن 1585 نفر بوده است.
یکشنبه, 27 تیر,1400
  شاخص جهانی وضعیت عادی (نرمال) توسط «اکونومیست» به منظور سنجش وضعیت موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا تدوین شده است. شاخص مذکور سه بعد؛ حمل و نقل و سفر، سرگرمی و تفریحات و کسب و کار و شغل را شامل می‌شود.
چهار شنبه, 16 تیر,1400
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir