اخبار مرتبط
به گزارش روابط عمومی ایسپا، در احکامی جداگانه از سوی مهدی رفیعی بهابادی سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، به مدت 2 سال «ابراهیم شیرعلی» به سمت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی و «فاطمه فلاح» به سمت معاون اجرایی ایسپا منصوب شدند. شایان ذکر است «غلامرضا نسرانی» به مدت دو سال دیگر در سمت معاون اداری-مالی ابقاءشد و «سید سالار اجتهدنژاد کاشانی» به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی منصوب گردید.
یکشنبه, 11 خرداد,1399
دستاوردهای مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه همدان وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان همزمان با هفته پژوهش در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
دوشنبه, 25 آذر,1398
همایش «بررسی اهمیت جایگاه و نقش علوم اجتماعی در جامعه ایران» به همت دبیرخانه دائمی روز ملی علوم اجتماعی ایران، گروه علوم اجتماعی و انجمن علمی دانشجویی علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا و با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران،دفتر همدان، وابسته به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به مناسبت زادروز دکتر «غلامحسین صدیقی» بنیانگذار جامعه شناسی ایران، دوازدهم آذرماه در دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد.
دوشنبه, 18 آذر,1398
در نشست با موضوع «کودک همسری» در ایسپای استان همدان با حضور اساتید جامعه شناسی، روانشناسی و حقوق ابعاد مختلف کودک همسری از حیث اجتماعی و حقوقی مورد بررسی قرار گرفت.
پنجشنبه, 11 مهر,1398
به گزارش روابط عمومی ایسپا، در این نشست که با حضور صاحب نظران و متولیان اشتغال، خانواده، ازدواج و جوانان از دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار شد، موانع عمده ازدواج و تشکیل خانواده جوانان، ملاک‌های انتخاب و چالش‌های روبه‌روی جوانان مورد بحث و تحلیل قرار گرفت.
شنبه, 02 شهریور,1398
طرحنامه پژوهشی با عنوان «مطالعه نظام آموزشی زندان با تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی» در شورای تحقیقات اداره کل زندان‌های استان لرستان توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) لرستان ارائه و در مرحله استانی به تصویب رسید
چهار شنبه, 19 تیر,1398
بنابر تحقیقاتی که ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) انجام داده است، ۴۹.۳ درصد از کسانی که در یک نظرسنجی در خصوص اعتماد مردم به هواشناسی شرکت کرده بودند، به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی اعتماد زیادی داشتند
دوشنبه, 13 خرداد,1398
از 10اردیبهشت ماه امسال که دادستانی تهران دستور مسدودسازی تلگرام را صادر کرد، کوچ از این پیام‌رسان آن‌طور که انتظار می‌رفت صورت نگرفت و طبق آخرین نظرسنجی ایسپا ۴7 درصد کاربران همچنان از تلگرام استفاده می‌کنند
شنبه, 15 دی,1397
نشست «ویژگی های مدیران برتر» در خصوص ويژگي هاي مديران موفق با حضور آرش شاهین (عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان و پژوهشگر برتر کشور در سال 97) به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد
یکشنبه, 09 دی,1397
عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: آن چیزی که بنظر می رسد و دیده می شود این است که بیشتر دانشجویان سبک زندگی لذت محورانه دارند در حالی که انتظار می رودسبک زندگی آن ها علم محورانه باشد.
یکشنبه, 09 دی,1397
افکارسنجی در دنیا بعنوان یک صنعت به شمار می‌رود و جهاددانشگاهی توانسته با مشارکت اساتید و دانشجویان این مجموعه علمی و پژوهشی را در کل کشور ایجاد کند و پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان به وجود آورد
شنبه, 08 دی,1397
بیش از 60 میلیون نفر در ایران کاربر اینترنت موبایل هستند
یکشنبه, 29 مهر,1397
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir