اخبار مرتبط
پس از شروع مذاکرات هسته ای درسال 2013، ایران به بازسازی صنعت گردشگری خود پرداخت. مسافران غربی در حال حاضر به طور فزاینده ای فرصت سفر به ایران را دارند
سه شنبه, 05 دی,1396
براساس آمار صندوق بین‌المللی پول، ایران بین سال‌های 2011 تا 2012 در رتبه هفتاد و سوم قدرت خرید سرانه قرار دارد. یعنی درحالی‌که جزو 20 کشور اول غنی جهان از نظر منابع طبیعی هستیم این ثروت نتوانسته قدرت خریدی بهتر از جایگاه هفتاد و سوم نصیب مردم کند.
شنبه, 02 دی,1396
رتبه اول در شاخص فوق از آن شهر هنگ گنگ است. قابل توجه است كه در عين حال اين شهر گران ترين نرخ بنزين در جهان را نيز داراست، اما باتوجه به شبكه حمل و نقل منظم و نوآورانه خود، توانسته روزانه 12.6 ميليون مسافر را جابجا كند
دوشنبه, 27 آذر,1396
در حالی در حاشیه لایحه بودجه سال 1397، اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین تا 1500 تومان یا حتی بیشتر شنیده می‌شود که دیگر کشورهای منطقه نیز برای کاهش کسری بودجه‌های خود به اقدامات مشابهی دست زده‌اند.
دوشنبه, 27 آذر,1396
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir