اخبار
مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) طی شش سال گذشته پروژه های گوناگون آمار برداری از حطوط حمل و نقل شهری تهران را به سفارش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران انجام داده است.
1 آبان ,1391
برگزاري کارگاه دو روزه ای تحت عنوان «amos» باهمكاري مركز افكار سنجي دانشجويان ايران و مركز پژوهشي علوم انساني و مطالعات اجتماعي جهاد دانشگاهی واحد اصفهان.
30 مهر ,1391
نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد که بیش از نیمی از خانوارهای تهرانی کالاهای اساسی خود را به صورت نقدی می‌خرند.
29 مهر ,1391
نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می دهد که حدود یک سوم از کل خانوارهای تهرانی فاقد وسیله نقلیه هستند.
29 مهر ,1391
طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی استان مرکزی در سال 1390 توسط مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه استان مرکزی اجرا شد.
24 مهر ,1391
محمد آقاسی از اعضای جهاد دانشگاهی طی حکمی از سوی رئیس این نهاد بعنوان سرپرست جدید ایسپا منصوب شد.
23 مهر ,1391
نتایج نظرسنجی انجام شده توسط ایسپا نشان می‌دهد که محصولات نظافت شخصی تولید داخل و وارداتی رقابت نزدیکی با یکدیگر در بازار پایتخت داشته و بازار تهران تقریبا به صورت مساوی بین آنها تقسیم شده است.
23 مهر ,1391
نتايج يك نظرسنجي نشان داد كه بيش از 68 درصد شهروندان تهراني از خدمات پس از فروش كالاهاي توليد داخل رضايت چنداني ندارند.
19 مهر ,1391
براساس تازه‌ترين نظرسنجي مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) حدود نيمي از تهراني‌ها تنوع برند در كالاهاي توليد داخل را متوسط و ضعيف ارزيابي مي‌كنند.
15 مهر ,1391
نتایج تازه ترین نظرسنجی انجام شده از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می دهد که انتخاب بیش از 75 درصد از تهرانی ها در هنگام خرید کفش یکی از محصولات تولید داخل است.
8 مهر ,1391
الان كشور ما بهترين موقعيت را بين كشورهاي منطقه دارد؛ نكته‌اي كه بايد در سال «توليد ملي، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» مسئولان توجه جدي به نیروی انسانی بالقوه داشته باشند. از طرف ديگر درصد جمعيت سالخورده و بالاي 65 ساله درصد بالايي نيست
5 مهر ,1391
برخلاف بسیاری از اظهارنظرهای مطرح شده، تازه‌ترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می‌دهد که در تعداد زیادی از لوازم برقی و آشپزخانه بیشترین سهم در بازار تهران متعلق به برندهای داخلی است.
1 مهر ,1391
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir