اخبار
نتايج تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده حاكي از آن است كه حدود نيمي از مصرف‌كنندگان ايراني حاضرند براي حمايت از كالاهاي توليد داخلي، اين محصولات را خريداري كنند، حتي در صورتي كه كيفيت كالاهاي داخلي پايين‌تر از كالاهاي مشابه خارجي باشد
23 مرداد ,1391
نتايج تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده نشان مي‌دهد كه خانوارهاي ايراني اعتقاد دارند كيفيت اقلام خوراكي توليد داخل بيشتر از اقلام وارداتي و خارجي است.
21 مرداد ,1391
جلسه توجيهي طرح سنجش نیازهای شهروندان شهر اصفهان در سه سطح )شهر، منطقه و محله( با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان، روز چهارشنبه 91/11/5 در اين واحد برگزار گرديد.
19 مرداد ,1391
براساس تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده از سوي مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا)، خانوارهاي ايراني معتقدند كه كيفيت كالاهاي خارجي غيرچيني بهتر از كيفيت كالاهاي ايراني است.
18 مرداد ,1391
براساس تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده توسط مركز افكارسنجي دانشجويان ايران(ایسپا) حدود يك‌سوم از مصرف‌كنندگان ايراني اعتقاد دارند كه تبليغ كالاهاي ايراني در محيط‌هاي شهري كمتر از كالاهاي خارجي است.
17 مرداد ,1391
ثبت اطلاعات تصادفات سال‌های 1389 و 1390 در نرم افزارGIS در مرکز افکارسنجی ایسپا (مشهد) آغاز شد.
16 مرداد ,1391
طرح نظرسنجی از اعضای مؤسسه «تأمین آتیه کارکنان صنعت برق خراسان رضوی» با حجم نمونه 400 نفر، بیست و پنجم تیرماه در شعبه خراسان رضوی به اتمام رسید.
16 مرداد ,1391
مهندس علیرضا زجاجی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به شباهت فرایند اجرای پروژه‏ها در ایسپا با چرخه‏های صنعتی لازم است این مرکز واحدی را تحت عنوان توسعه تأسیس نماید تا ساختارهای زیربنایی و تکنیکی اجرای طرح‏های نظرسنجی را بهبود ببخشد
9 مرداد ,1391
تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده نشان مي‌‌دهد كه برخلاف ديدگاه بسياري از توليدكنندگان، سهم تبليغات كالاهاي داخلي در صدا و سيما بسيار بيشتر از كالاهاي خارجي است.
9 مرداد ,1391
جلسه توجيهي طرح پايلوت سنجش نیازهای شهروندان شهر اصفهان در سه سطح شهر، منطقه و محله با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان، روز چهارشنبه 91/5/4 در اين واحد برگزار گرديد.
8 مرداد ,1391
تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده نشان مي‌دهد كه سيستمهاي نوين تبليغاتي در تغيير رويكرد مصرف‌كنندگان ايراني در هنگام خريد كالا و خدمات جايگاه چنداني ندارند.
7 مرداد ,1391
برخلاف بسياري از تصورات رايج، تازه‌ترين نظرسنجي انجام شده نشان مي‌دهد كه مصرف‌كنندگان ايراني در هنگام خريد كالا ملاك كيفيت را بر ملاك قيمت ترجيح مي‌دهند.
7 مرداد ,1391
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir