اخبار
طرح بررسي عملكرد ادوار گذشته شوراهاي اسلامي شهرهاي استان مركزي در شهرستانهاي اراك ، ساوه و خمين در حال برگزاري است
21 اسفند ,1391
بررسي ديدگاه دانشجويان نسبت به مسائل فرهنگي و اعتقادي و اولويت بندي برنامه هاي فرهنگي از ديدگاه دانشجويان مراكز جامع علمي - كاربردي جهاد دانشگاهي
22 اسفند ,1391
تشكيل كانون پرسشگران و داده پردازان جوان مركز افكارسنجي دانشجويان ايران-شعبه استان مركزي
21 اسفند ,1391
طرح بررسي مسائل روز با نمونه گيري در شهر قزوين ، شهر آبيك و و روستاهاي خاكعلي و شينقر انجام شد
19 اسفند ,1391
نتایج یک تحقیق درباره «سبد کالای خانوارهای تهرانی» در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نشان می‌دهد در آینده نزدیک، مصرف کالاهای ایرانی مورد توجه خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.
19 اسفند ,1391
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با گروه جامعه‌شناسی مرکز پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به نمایندگی دکتر عباس اسلامی فارسانی و مرکز افکارسنجی خبرگزاری مهر به نمایندگی مهندس
6 اسفند ,1391
همزمان با سراسر کشور طرح نظرسنجي از ميزان رضايتمندي مراجعین دستگاه هاي اجرايي استان در بیست شهرستان استان آذربايجان شرقی اجرا مي شود.
18 بهمن ,1391
جلسه توجیهی نظرسنجی از مراجعین دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل محترم دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری و ناظر ویژه استانداری در این طرح، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان و مدیر اجرایی طرح برگزار شد.
18 بهمن ,1391
محمد آقاسی؛ سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در گفتگویی با روابط عمومی جهاددانشگاهی به تشریح دیدگاه‌های خود درباره نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی پرداخته است
10 اسفند ,1391
طرحنامه هاي "كتاب و كتابخواني" در ديماه 1391، به شوراي فرهنگ عمومي استانداري فارس ارسال شد.
1 بهمن ,1391
طرح نظرسنجي "بررسي ديدگاه فراگيران معاونت آموزشي در خصوص صله رحم" در ديماه 1391، توسط ايسپاي فارس اجرا شد.
1 بهمن ,1391
كارگاه آموزشي "كتابخوان موفق" توسط ايسپاي فارس، در آبانماه 1391 برگزار شد.
1 بهمن ,1391
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir