نتايج يك نظرسنجي نشان داد: نارضايتي 68 درصد تهراني‌ها از خدمات پس از فروش كالاهاي داخلي
نتايج يك نظرسنجي نشان داد:  نارضايتي 68 درصد تهراني‌ها از خدمات پس از فروش كالاهاي داخلي
19 مهر ,1391

نتايج يك نظرسنجي نشان داد:

نارضايتي 68 درصد تهراني‌ها از خدمات پس از فروش كالاهاي داخلي


نتايج يك نظرسنجي نشان داد كه بيش از 68 درصد شهروندان تهراني از خدمات پس از فروش كالاهاي توليد داخل رضايت چنداني ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، براساس نظرسنجي كه توسط مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) انجام شده، 68.2 درصد از شهروندان تهراني نسبت به وضعيت خدمات پس از فروش كالاهاي ايراني نظر خيلي بد، بد و متوسطي دارند.

به صورت تفكيك شده 22 درصد نظر خيلي بد، 23.7 درصد نظر بد و 22.5 درصد نظر متوسط نسبت به خدمات پس از فروش كالاهاي ايراني دارند. اين در حالي است كه 29.8 شهروندان نظر خوب و تنها دو درصد نظر خيلي خوب نسبت به خدمات پس از فروش كالاهاي ايراني دارند.

همچنين بخش ديگري از نتايج نظرسنجي ايسپا حاكي از آن است كه 61 درصد از شهروندان تهراني نظر بد و متوسطي نسبت به كالاهاي ايراني دارند. 39 درصد از پاسخگویان هم ویژگیهای کالاهای ایرانی را خوب و خیلی خوب می‌دانند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir