اخبار
رییس جهاددانشگاهی با حکمی ابراهیم شیرعلی را به عنوان سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب کرد.
سه شنبه, 12 اردیبهشت,1402
پیمایش موسسه ایپسوس نشان داده است که به‌طور متوسط در بین 30 کشور جهان، 30 درصد از بزرگ‌سالان گفته‌اند که اکثر مردم قابل اعتمادند. در میان این کشورها، چین و هند بیشترین میزان اعتماد بین فردی را دارند، به‌طوری‌که 56 درصد از آنان اظهار کرده‌اند که اکثر مردم قابل اعتماد هستند. اعتماد به مردم در کشورهای برزیل، مالزی و ترکیه کمتر از 15 درصد است.
سه شنبه, 22 فروردین,1402
جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. جهاددانشگاهی مشتاقانه در مسیر سرعت بخشیدن به دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد
پنجشنبه, 20 بهمن,1401
دانشجویان تمامی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب سطوح مختلف می‌توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل «فنی و مهندسی»، «علوم پایه»، «علوم انسانی»، «کشاورزی و منابع طبیعی»، «علوم پزشکی و دامپزشکی»، «هنر و معماری» و دو بخش «ویژه» و «بین الملل» به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
چهار شنبه, 19 بهمن,1401
«مرکز تحقیقات بازاریابی و تجاری ایسپا» درصدد است نشانِ تجاری (لوگو) خود را طراحی کند. از هنرمندان و طراحانِ علاقه‌مند دعوت می‌شود طرح‌های خود را تا 20 اسفند 1401 به info@ispa.ir ارسال فرمایند. به طرح برگزیده مبلغ 10 میلیون تومان تقدیم می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و خدمات و حوزه‌های فعالیت آن در ادامه آمده است.
چهار شنبه, 19 بهمن,1401
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) از بین واجدین شرایط امریه خدمت سربازی پژوهشگر جذب می‌کند.
سه شنبه, 11 بهمن,1401
اولین نشست از سلسله نشست‌های نسل جدید و تغییرات اجتماعی در ایران با موضوع نسل جدید و زندگی روزمره در ایسپا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایسپا در این نشست دکتر محمد مهدی خویی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طبایی و خانم دکتر افسانه کمالی عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی پرداختند.
شنبه, 17 دی,1401
ایسپا در آخرین نظرسنجی خود در خصوص احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی فوتبال در مقابل تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز پرداخته است. مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در روزهای ۷ و ۸ آذر یک نظرسنجی از جامعه شهری و روستایی کشور با تعداد نمونه ۱۰۰۸ نفر به صورت تلفنی انجام داده است. پاسخگویان این نظرسنجی که با استفاده از شماره تلفن‌های ثابت و موبایل به صورت تصادفی ساخته شده انتخاب شده اند. نظرسنجی با کنترل مشخصات پاسخگویان شامل سن، جنس و محل سکونت انجام شده است. نرخ پاسخگویی ۵۰ درصد بوده است.
سه شنبه, 08 آذر,1401
دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر عیسی علیزاده را به عنوان نماینده جهاددانشگاهی در هیات مدیره مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) و سید محسن میرحاجی را به عنوان عضو هیات مدیره این مرکز منصوب کرد.
دوشنبه, 07 شهریور,1401
دکتر محمدکاظمی فرد معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات با همراهی دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی در سفری یک‌روزه به استان البرز از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی بازدید کرد.
پنجشنبه, 03 شهریور,1401
به گزارش روابط عمومی ایسپا در این نظرسنجی که نظرات افراد بالای 18 سال در آن مورد سنجش قرار گرفته، پاسخگویان در سه محور «حالت خشم»، «صفت خشم» و «کنترل خشم» مورد ارزیابی قرار گرفته¬اند.
دوشنبه, 03 مرداد,1401
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به منظور پایش برخی ابعاد مفهوم اعتماد اجتماعی در کشور در اسفندماه 1400 یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است. منظور از اعتماد اجتماعی در این پژوهش حسن ظن و قابلیت اتکا یا اطمینان به صداقت و صحت رفتار یا گفتار دیگران است. در این طرح از میان ابعاد مختلف اعتماد بر سنجش برخی از وجوه اعتماد انتزاعی و تعمیم‌یافته تأکید شده است و بر این اساس اعتماد به عموم مردم و نیز برخی از گروه‌های شغلی و صنفی مورد مطالعه قرار گرفته است.
دوشنبه, 27 تیر,1401
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir