اخبار
یافته‌های نظرسنجی انتخاباتی ایسپا در جلسه شورای فرهنگ عمومی که به ریاست محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود، توسط رئیس ایسپا ارائه شد.
چهار شنبه, 15 آذر,1402
رئیس جهاد دانشگاهی ضمن اشاره به نتایج موج اول پیمایش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس این نتایج انتظار می‌رود تا زمان برگزاری انتخابات مشارکت افراد جدی‌تر و میزان تمایل برای مشارکت به تدریج افزایش ‌یابد.
دوشنبه, 06 آذر,1402
درصد از مردم فلسطین، هیچ اعتمادی به جو بایدن برای کمک به مذاکرات صلح نداشتند. 72 درصد از فلسطینی‌ها از راه‌حل «دو دولت» مستقل حمایت نمی‌کنند. جوانان بیش از سایر گروه‌های سنی نسبت به طرح «دو دولت» بدبین بودند. احساس همدردی مردم امریکا با مردم فلسطین از سال 2013 تا سال 2022 روند صعودی داشته است
شنبه, 20 آبان,1402
بعد از شدت گرفتن مناقشات و درگیری میان فلسطین و اسرائیل، موسسه نظرسنجی یوگاو در یک نظرسنجی با اندازه نمونه 2045 نفر و جامعه آماری افراد بالای 18 سال ساکن در بریتانیا (انگلیس، ولز و اسکاتلند) در نوامبر 2023 (10 و 11 آبان 1402)، میزان احساس و همدری مردم بریتانیا با دو طرف مناقشه را مورد سنجش قرار داده است.
شنبه, 20 آبان,1402
معصوم آقازاده، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با موافقت رئیس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) منصوب شد.
دوشنبه, 01 آبان,1402
اکبر احسانی باغبانان در پی موافقت رئیس جهاددانشگاهی، با حکم رئیس ایسپا به سمت معاونت پشتیبانی این مرکز منصوب شد.
دوشنبه, 17 مهر,1402
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با مشارکت مرکز رصد بینا با هدف سنجش نگرش زائران ایرانی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین حسینی درباره نحوه برگزاری این رخداد، موج هفتم این نظرسنجی را در شهریورماه 1402 با تعداد نمونه 1002 نفر اجرا کرده است. جامعه آماری این نظرسنجی شامل تمامی افراد ایرانی شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین سال 1402 است که از طریق مرزهای زمینی مهران،‌ شلمچه، چزابه و خسروی در بازه زمانی 8 تا 18 شهریور 1402 پس از شرکت در راهپیمایی اربعین وارد کشور شده‌اند.
یکشنبه, 09 مهر,1402
نشست علمی «محرم در نظرسنجی‌های ایسپا» در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، با حضور جبار رحمانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی و سجاد صفار هرندی، رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، روز سه‌شنبه 6 شهریور 1402 برگزار شد.
چهار شنبه, 08 شهریور,1402
نشست علمی «محرم در نظرسنجی‌های ایسپا» روز دوشنبه ششم شهریور ماه 1402 در مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) برگزار می‌شود.
شنبه, 04 شهریور,1402
سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) با بیان اینکه انتشار منظم یافته‌ها و نتایج نظرسنجی‌ها و عمومی‌سازی داده‌ها با در نظر گرفتن منافع عمومی کشور بخشی از مردم‌سالاری است، گفت: این‌ کار در یک نگاه کلان به نهاد حکمرانی در کشور کمک می‌کند. از سوی دیگر موجب کنار رفتن مراکز نظرسنجی غیرعلمی و غیرحرفه‌ای خواهد شد. در غیاب یافته‌های علمی و متقن نتایج نظرسنجی است که شبه‌نظرسنجی‌های غیرعلمی‌ای که در داخل و خارج کشور تولید می‌شوند، امکان رشد و دیده‌ شدن پیدا می‌کنند.
شنبه, 14 مرداد,1402
پوستر چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار «جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان» رونمایی شد.
سه شنبه, 27 تیر,1402
نشست روابط عمومی داده محور در ایران به همت ایسپا و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با سخنرانی حمید شکری خانقاه و رضا صفری شالی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ایسپا در این نشست ابتدا حمید شکری خانقاه، مدرس دانشگاه و مدیر گروه تخصصی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو- ایران گفت: امروز همه دنیا به دنبال کیفیت ارتباطات است که در واقع همان کیفی‌سازی ارتباطی است.
دوشنبه, 08 خرداد,1402
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir