اخبار
دومین شماه فصلنامه تحقیقات علوم اجتماعی ایران مشتمل بر شش مقاله پژوهشی از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منتشر شد
19 بهمن ,1388
طرح « بازارسنجی محصولات شرکت سایپادیزل » در سطح 10 استان کشورشامل استان های تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان انجام شد.
14 بهمن ,1388
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه اصفهان جلسه ای را بمنظور هماهنگی جهت اجرای طرح نظرسنجی با موضوع بررسی میزان رضایت مردم اصفهان از اداره کل استاندارد استان انجام داده است.
13 بهمن ,1388
ایسپای شعبه اردبیل طی سالجاری تاکنون طرحهای ذیل را در شهر اردبیل و شهرستانها و روستاهای تابعه اجرا نموده و چندین طرح نیز به شرح زیر تا پایان سالجاری در دست اجرا دارد.
12 بهمن ,1388
اهم فعالیتهای انجام شده از ابتدای سال 88 در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران واحد استان اردبیل
12 بهمن ,1388
ایسپای خراسان رضوی در سال 1388 بیش از بیست طرح اجراشده و درحال اجرا دارد. برخی از این طرح ها در سطح کشوری و برخی نیز در سطح شهر مشهد و شهرستانهای استان خراسان رضوی اجرا شده اند.
11 بهمن ,1388
اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ایثارگران پژوهشگر روز یکشنبه چهارم بهمن ماه در محل اداره کل مطالعات و تحقیقات بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور همفکری، هماهنگی و تشریح فرایند امور اجرایی جشنواره در حوزه‌های مختلف برگزار گردید.
5 بهمن ,1388
جلسه مشترك ناظر طرح آمارگيري از كارگاه هاي تحقيق و توسعه و مركز افكار سنجي جهاددانشگاهي استان بمنظور تشریح فعاليت ها و برنامه هاي تحقيقاتي اسپا برگزار شد.
27 دی ,1388
نشست مشترك معاونت اداري ومالي اداره كل حمل ونقل وپايانه هاي استان با مدير اجرايي مركز افكار سنجي جهاددانشگاهي سيستان وبلوچستان با هدف معرفي توانمنديهاي ايسپا در حوزه مطالعات اجتماعي، فرهنگي، تحقيقاتي و... برگزار شد.
27 دی ,1388
مهمترین فعالیت های ایسپای خراسان جنوبی در دو ماه گذشته 1. اجرای طرح ملی بازار سنجی محصولات شرکت به پخش 2. مذاکره با شرکت آب و فاضلاب استان جهت اجرای دوطرح نظرسنجی با عناوین :
27 دی ,1388
پیش آزمون طرح پیمایش فرهنگ سیاسی مردم ایران(موج دوم) از سوی ایسپا در حال اجراست.
26 دی ,1388
ایسپای شعبه اصفهان طرح نظرسنجی را درهشتمين نمايشگاه بين المللي صنايع و ماشين آلات كشاورزي اجرا می کند.
23 دی ,1388
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir