اخبار
کتاب افکار عمومی در ایران که شامل مقالاتی در زمینه افکار عمومی است از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منتشر شد.
8 اردیبهشت ,1389
طی حکمی از سوی علی فروغی رئیس ایسپا و مدیر مسوول فصلنامه تحقیقات علوم اجتماعی ایران خانم طیبه خاکی به عنوان مدیر داخلی این فصلنامه منصوب شد.
8 اردیبهشت ,1389
در آغاز دهمین سالگرد تاسیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نشست مدیران اجرایی این مرکز در روزهای 21 و 22 اردیبهشت در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی در تهران برگزار می شود.
8 اردیبهشت ,1389
طرح نيازسنجي از برنامه‌هاي فرهنگي دانشگاه‌ها و بررسي مولفه هاي تاثيرگذار از سوي مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا)ي آذربايجان‌غربي اجرا می شود.
6 اردیبهشت ,1389
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) بمنظور برقراری و تجدید ارتباط با مشتریان خود در همایش دو روزه سلامت شهری حضور یافت.
6 اردیبهشت ,1389
طرح نظرسنجی بررسی میزان آشنایی شهروندان مشهدی از وظایف و فعالیت های سازمان انتقال خون و طرح بررسی میزان رضایت مراجعین به پایگاه انتقال خون توسط ایسپاس مشهد اجرا شد.
2 اردیبهشت ,1389
طرح های اجراشده در مرکز افکارسنجی خراسان رضوی طی پنج سال اخیر روند صعودی داشته است.
2 اردیبهشت ,1389
جلسه‌ مشترک جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان و كميته امداد امام خميني (ره) به منظور بررسی امکان همکاری های مشترک برگزار شد.
1 اردیبهشت ,1389
مقاله مدیر ایسپای صنعتی اصفهان با عنوان «نقش آموزه‌هاي امام خميني (ره) در هويت ملي و مذهبي جوانان» در بخش اصلي كنگره ملي بررسي انديشه‌هاي فرهنگي و اجتماعي حضرت امام خميني (ره)،به صورت چاپ در مجموعه مقالات و پوستر پذيرفته شده است.
1 اردیبهشت ,1389
مدیر اجرایی ایسپای صنعتی اصفهان بنا به اعلام مؤسسه حفظ، تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) برگزيد‌ه‌ي اول آزمون آموزش مجازي وصيت‌نامه امام (ره) از بین 2000 شرکت کننده در اولین دوره ی اين آزمون اعلام شد.
1 اردیبهشت ,1389
مهین آتش بهار مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه صنعتی اصفهان به عنوان تنها برگزیده آزمون «طرح مطهر» در شهر اصفهان از طرف دانشگاه امام صادق (ع) معرفي شد.
31 فروردین ,1389
طرح نظرسنجي از مراجعين كتابخانه مركزي دانشگاه صنعتي اصفهان با همكاري دانش‌آموزان دبيرستان دانشگاه در قالب يك پروژه دانش‌آموزي توسط مركز افكارسنجي شعبه صنعتي اصفهان تدوين و پس از تنظيم پرسشنامه و انجام عمليات نمونه‌گيري، توسط پرسشگران در بهمن و اسفند سال 88 به اجرا در آمد.
31 فروردین ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir