اخبار
سرپرست جهاد دانشگاهي واحد استان اردبيل به همراه مسوول روابط عمومي اين واحد با حضور در بانك ملي استان اردبيل با مدير امور شعب استان ديدار و گفتگوكرد.
25 اردیبهشت ,1389
دکتر فیض پیگیری ماموریت های انحصاری و برنامه ریزی دقیق تر را به عنوان مهمترین ماموریت این مرکز بر شمرد و تاکید کرد کلیه واحد های جهاد دانشگاهی می بایست خود را وقف تدوین ماموریت های فرهنگی نمایند.
22 اردیبهشت ,1389
رئیس جهاد دانشگاهی در روزهای آغازین دهمین سال فعالیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، پژوهش ها و طرح های علمی انجام شده در ایسپا را گامی مهم در جهت مرجع سازی و آینده نگاری دانست.
22 اردیبهشت ,1389
سومین نشست سراسری مدیران اجرایی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران با حضور پر تعداد پرسشگران و مجریان طرح های افکارسنجی در ساختمان شماره یک جهاد دانشگاهی آغاز به کار کرد
22 اردیبهشت ,1389
سومین نشست مدیران اجرایی ایسپا از فردا دوشنبه 21 اردیبهشت به مدت دو روز با حضور دکتر سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و دکتر مهدی فیض معاون فرهنگی آغاز به کار می کند.
20 اردیبهشت ,1389
نشست تخصصی توسعه همکاری های اجرای طرح‌های نظرسنجی با حضور مدیرکل اجتماعی و مشاور استاندار و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و کارشناسان هر دو حوزه در استانداری برگزار شد.
25 اردیبهشت ,1389
کانون‌های دانشجویی پرسشگری جهاددانشگاهی در دانشکده‌های علوم کشاورزی دانشگاه ارومیه طی مراسمی جداگانه با حضور معاون فرهنگی واحد افتتاح و شروع به کار کرد.
21 اردیبهشت ,1389
مراسم تجلیل از پرسشگران و داده آمایان برتر ایسپای آذربایجان غربی با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد.
19 اردیبهشت ,1389
نشست اجرایی بررسی وضعیت طرح‌های نظرسنجی نیروی‌انتظامی که با همکاری ایسپای آذربایجان‌غربی اجرا شده اند با حضور مدیر روابط عمومی و کارشناسان هر دو مرکز در محل معاونت‌فرهنگی جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی برگزار شد.
18 اردیبهشت ,1389
ایسپای بیرجند طرح نظر سنجی از فراگیران مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی را در دو مرحله ویژه فراگیران گروه کامپیوتر با حجم نمونه 78 نفر و ویژه فراگیران گروه زبان با حجم نمونه114 نفر انجام داد.
18 اردیبهشت ,1389
نشست توسعه همکاری‌های افکارسنجی و نظرسنجی و راه‌اندازی و حمایت از کانون‌های پرسشگری در دانشگاه پیام نور ارومیه بین ایسپا و مدیریت این دانشگاه برگزار شد.
18 اردیبهشت ,1389
کارگاه آموزش تكميل پرسشنامه هاي طرح پايش و ارزيابي مهدهاي كودك براي پرسشگران این طرح با حضور كارشناسان ارزياب (سطح استان اردبيل) در ایسپای اردبیل برگزار شد.
15 اردیبهشت ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir