اخبار
همزمان با هفته دولت اولین واحد نظرسنجی تلفنی شعبه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) واحد بندرعباس راه اندازی شد.
16 شهریور ,1389
طرح آمار برداری از خط یک اتوبوس های BRT تهران با کمک 80 نفر از آمارگیران مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران به پایان رسید.
13 شهریور ,1389
1489 پرسشنامه مربوط به دو فاز فروش و تحویل محصولات و 1750 نمونه مربوط به بخش کیفیت محصولات ایران خودرو توسط پرسشگران سایت تلفنی ایسپا تکمیل شده
13 شهریور ,1389
طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاههای اجرایی استان به همت مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران چهارمحال و بختیاری به سفارش استانداری‌ استان اجرا شد.
7 شهریور ,1389
پایان بهمن ماه 1389 بعنوان آخرین مهلت ارسال آثار پژوهشی به دبیرخانه دومین جشنواره پژوهش های تجربی ابوریحان اعلام شد.
7 شهریور ,1389
طرح نظر سنجی محدودیت ترافیک به منظور بررسی ابعاد مختلف اجرای طرح ممنوعیت تردد در محدوده اجرای طرح برای پنجکین بار توسط ایسپای خراسان رضوی در مشهد انجام شد.
7 شهریور ,1389
نرم افزار مدیریت نمونه برداری ایسپا که طی سالهای گذشته توسط کارشناسان مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نوشته شده است در حال بازسازی و ارتقاست.
1 شهریور ,1389
مرکز آموزش های تخصصی و مطالعات پیمایشی ایسپا کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیکی را به سفارش شهرداری منطقه 19 تهران جهت استفاده کارشناسان و مدیران برگزار می کند.
31 مرداد ,1389
طرح نظرسنجی بررسی دیدگاه بازیکنان در خصوص بازی های رایانه ای به سفارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای از سوی ایسپا در حال انجام است.
31 مرداد ,1389
مرکز آموزش های تخصصی و مطالعات پیمایشی ایسپا شش دوره کارگا ه آموزشی به سفارش مرکز نظرسنجی وزارت بازرگانی برای کارشناسان و مدیران این وزارتخانه برگزار می کند.
31 مرداد ,1389
دو طرح نظرسنجی با عناوین "سنجش رضایت شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری منطقه محل سکونت" و "سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری تهران" طی هفته آینده توسط معاونت اجرایی ایسپا به سفارش معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اجرا می شود.
30 مرداد ,1389
ویرایش داده های طرح نظرسنجی بررسی کیفیت خدمات تلفن همراه به همت گروه داده پردازی ایسپا در حال اتمام است.
27 مرداد ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir