اخبار
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه خوزستان طرح نظرسنجی از شهروندان اهوازی در خصوص بازیهای رایانه ای را اجرا کرد.
3 مهر ,1389
مركز افكارسنجي دانشجويان ايران ايسپاي آذربايجان‌غربي 7 پروپوزال در زمينه‌‌ي قرآني طراحي و به حوزه معاونت‌سياسي و اجتماعي استانداري استان ارسال كرد.
3 مهر ,1389
طرح نظرسنجی بررسی رفتار های ارتقا دهنده سلامت زنان از سوی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در حال اجراست.
3 مهر ,1389
موج دوم فراخوان آثار دومین جشنواره پژوهش های تجربی ابوریحان هم زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه ها شروع شد.
3 مهر ,1389
طرح پژوهشی تبیین انتظارات مناطق 22 گانه شهرداری تهران که زمستان 88 از سوی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به ایسپا سفارش داده شده بود پس از اجرای طرح و تهیه گزارش نهایی مورد تایید قرار گرفت.
30 شهریور ,1389
اجرای طرح بررسی رضایت شغلی کارکنان شرکت برق استان تهران به سفارش این شرکت توسط ایسپا به زودی آغاز می شود.
30 شهریور ,1389
ورود اطلاعات دو طرح نظرسنجی با عناوین "سنجش رضایت شهروندان تهرانی از عملکرد شهرداری منطقه محل سکونت" و "سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری تهران" در گروه داده پرداری ایسپا در حال انجام است.
29 شهریور ,1389
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) واحد صنعتي اصفهان 9 طرح با عناوين ذيل جهت اجرا در شهرستانهاي اصفهان، خميني شهر، شهرضا ، شاهين‌شهر و نجف آباد به معاوت امور اجتماعي استانداري اصفهان ارسال نمود.
28 شهریور ,1389
طرح «نياز سنجي عمومي شهر اصفهان در موضوعات شهري» بنا به درخواست معاونت برنامه‌ريزي ، پژوهش و فناوري اطلاعات شهرداري اصفهان از سوي مركز افكار سنجي شعبه صنعتي اصفهان تدوين و جهت بررسي و اعلام نظر ارسال گرديد
28 شهریور ,1389
13 پروپزال بمنظور ارائه در فراخوان طرح های فرهنگی استانداری اصفهان توسط ایسپای شعبه صنعتی اصفهان و گروه مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تدوین و به استانداری اصفهان ارسال گردید.
28 شهریور ,1389
مرکز افکار سنجی شعبه فارس ، آمار خودروها و عابرين پياده را در روز يكشنبه مورخ 28/6/89 كه از تقاطع دروازه كازرون عبور مي كردند را به سفارش سازمان ترافيك و حمل و نقل شهري ثبت نمودند.
28 شهریور ,1389
طرح " سنجش رضایت مشترکین ، کارکنان و مراجعین به شرکت برق نواحی ده گانه مشهد " به سفارش این شرکت توسط مرکز افکارسنجی شعبه خراسان رضوی اجرا می شود.
28 شهریور ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir