اخبار
گردآوری داده ها و ورود اطلاعات پایان نامه دکتری آقای کیان احمدی آذری با عنوان " انتخاب مد حمل و نقل " توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان رضوی انجام شد.
28 شهریور ,1389
گردآوری اطلاعات پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان " بررسی شبکه های اجتماعی همسرگزینی و تاثیر آن بر رضایت از زندگی زناشویی " توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان رضوی انجام شد.
28 شهریور ,1389
طرح " سنجش میزان رضایت شغلی کارکنان جهاد دانشگاهی " توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان رضوی اجرا می شود.
28 شهریور ,1389
جلسه همكاري ايسپاي فارس با دانشگاه پيام نور شيراز با هدف آشنایی و توسعه همکاری ها در دانشگاه پیام نور برگزار شد
27 شهریور ,1389
طرح بررسي وضعيت باروري بانوان در کشور به همت مركز افكارسنجي دانشجويان ايران ايسپا شعبه آذربايجان‌غربي به كارفرمايي پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در سطح استان آذربايجان‌غربي برگزار مي‌شود.
23 شهریور ,1389
طرح کتاب و کتابخوانی با هدف بررسی وضعیت کتابخوانی در بین شهروندان مشهدی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان رضوی اجرا شد.
21 شهریور ,1389
طرح بررسی وضعیت باروری کشور در سال 1389-1388 با هدف تعیین همه گیرشناسی ناباروری و تاریخچه باروری در سطح کشور به سفارش پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی – توسط ایسپای شعبه مشهد در این استان اجرا می شود.
21 شهریور ,1389
جمع آوری اطلاعات طرح نظرسنجی بررسی فرایند فروش محصولات ایران خودرو در مرکز نظرسنجی تلفنی ایسپا آغاز شد.
17 شهریور ,1389
مرکز افکار سنجی شعبه دانشگاه اصفهان گزارش عملکرد خود در بهار 1389 را به این شرح ارائه کرده است:
17 شهریور ,1389
جمع آوری اطلاعات طرح نظرسنجی بررسی کیفیت و دوام محصولات ایران خودرو که از آغاز مردادماه در سایت تلفنی ایسپا شروع شده بود پایان یافت.
17 شهریور ,1389
طرح نظرسنجی از کارکنان شهرداری تهران در خصوص میزان رضایت از عملکرد این سازمان از سوی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در حال اجراست.
17 شهریور ,1389
اولین نظرسنجی تلفنی جهاد دانشگاهی هرمزگان بیانگر این است که 85 درصد شهروندان بندرعباس روزه‌خواری را کاری ناپسند شمرده و 62 درصد آن هادر ماه رمضان سال‌جاری به طور کامل روزه‌داری کرده‌‌اند.
16 شهریور ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir