اخبار
ابراهیم ایران نژاد مدیر اجرایی این طرح با اعلام این خبر افزود: این طرح در سه فاز در خطوط دولتی و خصوصی در مرحله اجرا می باشد
21 دی ,1390
طرح " بررسي ميزان شناخت و ارزيابي نظرات شهروندان استان سمنان از عملكرد كميته امداد امام خميني (ره) استان سمنان در حال اجراست
13 دی ,1390
طرح « بررسی میزان رضایتمندی جامعه هدف از نحوه سامان‌دهی گلزار شهدای استان هرمزگان» بنا به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)- شعبه هرمزگان تدوین و برای بررسی و اعمال نظر ارسال شد.
12 دی ,1390
طرح آمارگیری مسافرین خطوط دولتی اتوبوسرانی تبریز به کارفرمایی سازمان اتوبوسرانی تبریز وحومه توسط مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از تاریخ 10دی سال جاری اجرا می شود.
7 دی ,1390
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، ابراهیم ایران نژاد مدیر مرکز افکارسنجی مقاله خود را در سومین همایش ملی آسیب های پنهان در جهاددانشگاهی استان کردستان در اول آذرماه 1390 ارائه نمودند.
7 دی ,1390
طی این جلسه که با حضور کارشناسان ایسپا و معاون آموزشی جمعیت هلال احمر مازندران جناب آقای دکتر سید صالحی در ساختمان هلا احمر برگزار شد.
4 دی ,1390
قرارداد کار فرمایی طرح ((بررسی اثر گذاری کمی و کیفی تجهیزات ایمنی راه در تصادفات محور هراز)) مرکز افکار سنجی واحد مازندران با اداره کل راه و ترابری استان منعقد و در حال اجرا می باشد.
4 دی ,1390
قرارداد کار فرمایی ((طرح بررسی میزان رضایتمندی خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل جاده ای از عملکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران)) منعقد شد.
4 دی ,1390
در بازدید استاندار مازندران و جمعی از مدیران کل این استان از مرکز افکار سنجی شعبه مازندران، خانم شهداالحسینی مسئول ایسپای مازندران ضمن توضیح رسالت و اهداف این مرکز، فعالیتها و طرحهای ایسپای مازندران را تشریح کرد.
4 دی ,1390
شركت مركز افكارسنجي دانشجويان ايران و مركز پژوهشي علوم انساني و مطالعات اجتماعي جهاد دانشگاهي واحد اصفهان در هفتمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري‌هاي نو در تاريخ 24 لغایت 27 آذرماه.
29 آذر ,1390
انجام نظرسنجي در هفتمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري‌هاي نو توسط مركز افكارسنجي دانشجويان ايران واحد اصفهان در تاريخ 24 لغایت 27 آذرماه.
29 آذر ,1390
طرح نظرسنجي خويش فرمايي "ديدگاه دانشجويان در خصوص شب يلدا" به مناسبت شب يلدا توسط ايسپاي فارس در آذرماه 1390 اجرا شد.
29 آذر ,1390
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir