اخبار
به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه همدان،طرح ملی سنجش هویت های ملی ، دینی و انقلابی در میان ایرانیان 19 تا 23 بهمن ماه در همدان اجرا شد.
2 اسفند ,1390
مشاور طرح داناب در استان: وضعیت منابع آبی استان به دلیل اضافه برداشت ها و عدم رعایت الگوی کشت در وضعیت نامساعدی قرار دارد.
2 اسفند ,1390
طرح سنجش هويت‌هاي ملي، ديني و انقلابي در ميان ايرانيان توسط مركز افكارسنجي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد سمنان اجرا شد.
1 اسفند ,1390
طرح بررسی مسایل روز جامعه به همت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهي واحد سمنان در این استان اجرا شد.
1 اسفند ,1390
طرح بررسي اوضاع جامعه با نمنه گيري در شهر قزوين ، شهر آبيك و روستاهاي رزجرد ،شينقر و مهدي آباد انجام شد
1 اسفند ,1390
عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه آذربایجان غربی در اجرای طرح "سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگان از موسسه مالی و اعتباری مهر" مطلوب ارزیابی شد.
30 بهمن ,1390
طرح بررسی مسایل روز جامعه به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه آذربایجان غربی در این استان اجرا شد.
30 بهمن ,1390
طرح بررسی هویت های ملی، دینی و انقلابی جوانان به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ( ایسپا) شعبه آذربایجان غربی در این استان اجرا شد.
30 بهمن ,1390
طرح "بررسی نیازهای فرهنگی دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان"توسط ایسپای لرستان در حال اجراست.
30 بهمن ,1390
طرح بررسی مسائل روز جامعه با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه بیرجند، از روز چهار شنبه 26 لغایت 30 بهمن ماه در این واحد در حال اجراست.
29 بهمن ,1390
طرح سنجش هويت‌هاي ملي، ديني و انقلابي در ميان ايرانيان با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه بیرجند، روزهای 18تا 23 بهمن ماه در اين واحد اجرا گرديد.
29 بهمن ,1390
پیش آزمون طرح نظرسنجی انتخاباتی ایسپا با هدف نهایی سازی پرسشنامه نظرسنجی ملی این مرکز انجام شد.
29 بهمن ,1390
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir