اخبار
طرح «بررسی میزان رضایت مشتریان، کارکنان و نمایندگان جامعه در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در سال 1390» به همت مرکز افکارسنجی (ISPA) آذربایجان شرقی در مرحله اجرا می باشد.
18 آبان ,1390
طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهرتوسط ایسپا مازندران در شهرستان ساری اجرا شد.
15 آبان ,1390
جلسه مشترک ایسپا و مرکز تحقیقات صدا و سیما با هدف گسترش همکاری ‏ها با حضور مدیران و کارشناسان طرفین در ساختمان شماره دو در جهاددانشگاهی برگزار شد.
14 آبان ,1390
جلسه مشترک مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی (ایسپا) و سازمان بسیج اساتید کشور با هدف توسعه همکاری های فیمابین در ایسپا برگزار شد.
8 آبان ,1390
آيين بزرگداشت روز ملي آمار و برنامه‌ريزي، عصر روز (یکشنبه اول آبانماه1390) باهمكاري مركز افكار سنجي دانشجويان ايران و مركز پژوهشي علوم انساني و مطالعات اجتماعي جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در تالار ادب برگزارگرديد.
3 آبان ,1390
طرح سنجش میزان رضایتمندی مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر در استان لرستان اجراشد.
2 آبان ,1390
طرح نظرسنجی از مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)شعبه آذربایجان شرقی به مرحله اجرا درآمد.
3 آبان ,1390
كارگاه بازريابي پژوهشي توسط مركزافكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) واحد اصفهان برگزار گرديد.
24 مهر ,1390
طرح نظرسنجی از شهروندان تبریزی در خصوص برند شرکت سرمایه گذاری مسکن در سطح شهر تبریز درحال اجرا می باشد.
18 مهر ,1390
سیزدهمین نشست تخصصی ایسپا با موضوع « آسیب شناسی مطالعات پیمایشی در ایران» با حضور مهندس زجاجی معاون فرهنگی، سرپرست ایسپا و جمعی از پژوهشگران جهادانشگاهی برگزار شد.
13 مهر ,1390
طرح ارزشیابی دوره های آموزش تخصصی مرکز کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در بین فراگیران ترم تابستان اجرا شد.
12 مهر ,1390
طرح «بررسی میزان رضایت از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان» اجرا شد.
11 مهر ,1390
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir