اخبار
از جمله وظایف معاونت اداری ـ مالی می‌توان به بررسی وضعیت مالی و پرسنلی مرکز، رسیدگی و نظم بخشیدن به امور داخلی مرکز، به روز کردن آئین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ابلاغ آنها، ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص نحوه تأمین منابع مالی طرح‌ه
26 فروردین ,1392
بنده ضمن عرض خسته نباشید به تمامی جهادگران عزیز و همکاران خود در جهاددانشگاهی، آغاز سال نو را خدمت تمامی این عزیزان تبریک عرض می‌گویم و سال سرشار از خیر و برکت، شادی و نشاط را برای تمامی جهادگران و مردم ایران زمین در سایه ایزد منان آرزومندم
21 فروردین ,1392
بسیاری از پروژه‌های ایسپا دارای مراحل مختلفی از پژوهش نظیر؛ مطالعات اولیه و اکتشافی، طراحی پرسشنامه، تجزیه و تحلیل آماری، ... و تدوین گزارش هستند که این مراحل در معاونت پژوهشی ایسپا انجام می‌شود.
20 فروردین ,1392
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه خراسان جنوبی در سال 91 چندین طرح نظرسنجی به شرح ذیل انجام داده است.
15 فروردین ,1392
به همت مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) شعبه بيرجند قرار داد اجرای طرح نظرسنجی از مشترکین شرکت برق خراسان جنوبی امضاء گردید.
15 فروردین ,1392
همزمان با سراسر کشور طرح نظر سنجی از میزان رضایتمندی مراجعین دستگاه های اجرایی در ده شهرستان استان خراسان جنوبی اجرا شد.
15 فروردین ,1392
سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، بر اساس آخرین نظر سنجی انجام شده توسط این مرکز حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را حماسی پیش‌بینی کرد و از بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال به عنوان امری که 42.6 درصد پاسخگویان این نظر سنجی
28 اسفند ,1391
مهندس عليرضا زجاجي معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي در گفتگويي به تشريح نتايج نظرسنجي با موضوع «مصرف» كه از سوي مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) وابسته به اين نهاد از شهروندان تهراني صورت گرفته بود پرداخت .
28 اسفند ,1391
براساس آخرين نظرسنجي مركز افكار سنجي داشنجويان ايران (ايسپا)، بيش از 40 درصد مردم، اولويت اول كاري رئيس جمهور آينده را بهبود وضعيت اقتصادي كشور اعلام كرده‌اند.
27 اسفند ,1391
جلسه توجيهي طرح عوامل موثر برشادكامي جانبازان و ايثارگران با حضور پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان در اين واحد برگزار گرديد.
26 اسفند ,1391
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با گروه جامعه‌شناسی مرکز پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به نمایندگی دکتر عباس اسلامی فارسانی و مرکز افکارسنجی خبرگزاری مهر به نمایندگی مهندس
26 اسفند ,1391
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با معاونت مطالعات راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دانشگاه‌ها به نمایندگی آقای مرتضی فاضلی، به مدت دو سال تفاهم‌نامه همكاري علمي، پژوهشي، فرهنگی و آموزشی امضاء كرد.
26 اسفند ,1391
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir