سلسله نشست های تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر

سلسله نشست های تخصصی

نوانگار

نظرسنجی و روابط عمومی برتر

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در راستای توسعه دانش نظرسنجی و تعالی روابط عمومی در کشور سلسله نشست ‏هایی را تحت عنوان «نوانگار» برگزار می‏کند که شامل سه بخش است.

*                   تعریف افکارعمومی و تاریخچه آن

*                   تاریخچه نظرسنجی در جهان و ایران

*                   مراکز نظرسنجی در جهان و ایران

*                   باز تعریف و باز طراحی روابط عمومی مبتنی بر نظرسنجی

*                   نظرسنجی؛ برجسته‏سازی و برندسازی   

*        آسیب‏شناسی نظرسنجی‏های رایج سازمانی

*        شناخت نمونه‏گیری، پرسشنامه، جمع‏آوری اطلاعات و روش‏های نامناسب گردآوری   ‏اطلاعات

*        کاربردهای نظرسنجی برای روابط عمومی

*        سنجش رضایت درون سازمانی

*        سنجش ارباب رجوع و رضایت مشتری

*        نیازسنجی

*        تبلیغات و اثربخشی

*        برند و تصویر ذهنی

*        سیاستگذاری و برنامه راهبردی سازمانی

*        آمار و سیاستگذاری

مکان برگزاری

تاریخ

اطلاعات بیشتر

استان اصفهان

1395/10/7

اینجا کلیک کنید

استان زنجان

1396/5/31

اینجا کلیک کنید

استان همدان

1396/5/23

اینجا کلیک کنید

استان قم

1396/10/26

 اینجا کلیک کنید

استان کردستان

1396/10/20

اینجا کلیک کنید

استان بوشهر

1394/9/14

اینجا کلیک کنید

دانشکده علوم و فنون فارابی

1396/9/5

اینجا کلیک کنید

استان یزد

1397/7/24

اینجا کلیک کنید

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir