سلسله نشست های تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشست های تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
شنبه, 04 شهریور,1396

سلسله نشست های تخصصی «نوانگار»؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر

 به گزارش روابط عمومی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در راستای توسعه دانش نظرسنجی و تعالی روابط عمومی در کشور سلسله نشست ‏هایی را تحت عنوان «نوانگار» با شعار «نظرسنجي براي روابط عمومي برتر» برگزار می ‏کند که شامل سه بخش مي باشد كه هركدام در قالب يك «آموزه» مطرح مي گردد. آموزه اول در خصوص تعریف افکار عمومی و تاریخچه آن، تاریخچه نظرسنجی در جهان و ایران، بازتعریف و باز طراحی روابط عمومی مبتنی بر نظرسنجی، مراکز نظرسنجی در جهان و ایران و نظرسنجی؛ برجسته سازی و برندسازی است.

آموزه دوم حول ابعاد آسیب شناسی نظرسنجی های رایج سازمانی، شناخت نمونه گیری، پرسشنامه، جمع آوری اطلاعات و روش های نامناسب گردآوری اطلاعات، کاربردهای نظرسنجی برای روابط عمومی، سنجش رضایت درون سازمانی، سنجش ارباب رجوع و رضایت مشتری، نیازسنجی، تبلیغات و اثربخشی و برند و تصویرذهنی است.

در نهایت آموزه سوم در خصوص سیاستگذاری و برنامه راهبردی سازمانی و نقش آمار در سیاستگذاری ها می باشد. سلسله نشست های تخصصی نوانگار با کمک شعب ایسپا تاکنون در سه استان اصفهان، همدان و زنجان برگزار گردیده است.

در ادامه گزارش تصویری سومین نشست تخصصی نوانگار در زنجان قابل مشاهده است.

سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
سلسله نشستهای تخصصی نوانگار؛ نظرسنجی و روابط عمومی برتر
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2018 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir