انتشارات
معرفت علمی به واسطه خصایص و ویژگی‌های مختلفی از سایر معارف تمایزپذیر است. یکی از این ویژگی‌ها، خصلت تراکمی علم و معرفت علمی است. این ویژگی ناظر برتداوم نظام‌مند و خطی فرایند توسعه علم و پویایی آن است. بدین معنی که معرفت علمی در ارتباط مستقیم با شرایط و مسایل روز رشد می‌کند و تکرار در آن جایز نیست.
3 اردیبهشت ,1390
فصلنامه تحقیقات علوم اجتماعی ایران با هدف افزایش تولیدات علمی در حوزة علوم اجتماعی منتشر می شود. تحقیقات تجربی ناظر به پژوهش هایی است که با بهره گیری از روش های کیفی یا کمی، به سنجش و بررسی فرضیات و تئوری ها می پردازد.
2 خرداد ,1389
از جمله اولویت ها در این فصلنامه بهره گیری از روش ها و تکنیک های جدید و بدیع برای تبیین مسائل اجتماعی جامعه ایران و سنجش تئوری ها و نظریات جدید حوزة علوم اجتماعی است.این فصلنامه از سوی ایسپا منتشر می شود.
23 آذر ,1388
فصلنامه «تحقیقات علوم اجتماعی ایران» با هدف افزایش تولیدات علمی در حوزه علوم اجتماعی منتشر می شود. تحقیقات تجربی ناظر به پژوهش هایی است که با بهره گیری از روش های کیفی و یا کمی به سنجش و بررسی فرضیات و تئوری ها می پردازد.
22 آذر ,1388
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir