شنبه, 01 مهر,1396 | سبتمبر/23/2017
بررسي عملكرد شركت سهامی بيمه البرز با ساير شركت‌هاي بيمه در سطح صنعت (کد: 298)
کارفرمایی
کلیه بیمه‌گذاران بیمه البرز
<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">&nbsp;بررسي عملكرد شركت سهامی بيمه البرز با ساير شركت&zwnj;هاي بيمه در سطح صنعت </span></span></strong></span></p> <p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این گزارش توسط ایسپا به پیشنهادشرکت سهامی بیمه البرز در تاریخ اسفندماه 1386 به &laquo;بررسي عملكرد شركت سهامی بيمه البرز با ساير شركت&zwnj;هاي بيمه در سطح صنعت&raquo; پرداخته است. این تحقیق معطوف به ارزیابی عملکرد شرکت بیمه البرز در سه سطح بیمه&zwnj;گذاران، کارگزاران و نمایندگان مورد بررسی قرار دهد. روش مورد استفاده در اين تحقيق روش پيمايشي(Survey)&nbsp; با استفاده از ابزار پرسشنامه می&zwnj;باشد. برای نمونه&zwnj;گیری این طرح از روش نمونه&zwnj;گیری طبقه&zwnj;بندی شده استفاده شد. مهمترین یافته&not;های پژوهش از این قرار است:<br /> * در بین نمایندگان: اکثریت پاسخگویان (80 درصد) جزو نمایندگان حقیقی بوده&zwnj;اند. حدود 49 درصد نمایندگان نحوه اطلاع رسانی بیمه البرز به بیمه&zwnj;گذاران را مناسب و خیلی مناسب ارزیابی نموده&zwnj;اند. حدود 81 درصدعملکرد بیمه البرز را در زمینه نحوه برخورد پرسنل و مدیران دفتر مرکزی یا شعبات بیمه البرز مناسب و خیلی مناسب دانسته&zwnj;اند. از نظر نمایندگان بیمه البرز، بین بیمه&zwnj;های دولتی بیمه البرز جایگاه بهتری داشته و پس از آن بیمه&zwnj;های ایران، آسیا و&nbsp; دانا قرار دارند. همچنین بیشتر نمایندگان (حدود 58 درصد) از عملکرد بیمه البرز رضایت زیاد و بسیار زیاد داشته&zwnj;اند.<br /> * در بین کارگزاری&zwnj;ها: از نظر رعایت عدالت در برخورد با کارگزاری&zwnj;ها، بیمه البرز در مکان اول و بیمه&zwnj;های ایران، آسیا و دانا در رتبه&zwnj;های بعدی قرار داشته&zwnj;اند. از نظر میزان توجه به خواسته&zwnj;های کارگزاری&zwnj;ها، بیمه البرز اول، بیمه ایران دوم و بیمه&zwnj;های دانا و آسیا در رتبه&zwnj;های سوم و چهارم قرار داشته&zwnj;اند. به طور کلی از نگاه کارگزاری&zwnj;ها بیمه ایران در مکان اول، بیمه البرز در رتبه دوم و بیمه&zwnj;های آسیا و دانا در رتبه&zwnj;های بعدی جای داشته&zwnj;اند. <br /> در بین بیمه&not;گذاران: به طور کلی شاخص رضایت بیمه گذاران از نحوه برخورد مسئولین واحد صدور بیمه البرز حدود 81&nbsp; درصد بوده است. در نهایت نمره بیمه&zwnj;گذاران بیمه البرز به این شرکت حدود 17 بوده است. که بر اساس دامنه 0 تا 20 به نظر می&zwnj;رسد نمره بالایی باشد.<br /> </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2016 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir