الثلاثاء, 21 نوفمبر,2017 | نوفمبر/21/2017
بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت فاضلاب تهران( کد: 2-347)
کارفرمایی
مشترکین شرکت فاضلاب تهران
<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">&nbsp;بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت فاضلاب تهران</span></span></strong></span></p> <p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این پژوهش در فروردین 87 با موضوع &quot;بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت فاضلاب تهران&quot; و به سفارش سازمان در سطح شهر تهران انجام شد. روش اصلي اين مطالعه پیمایش است و در انتخاب نمونه&zwnj;های پژوهش حاضر از شیوه نمونه&zwnj;گیری چند مرحله&zwnj;ای استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مشترکین شرکت فاضلاب تهران بوده است که نمونه مورد نیاز از بین آن ها انتخاب و مورد مصاحبه قرار گرفته&zwnj;اند.&nbsp; حجم نمونه این تحقیق 847 نفر از مشترکین شرکت فاضلاب تهران بودند<br /> در مجموع در این تحقیق 291 نفر (34.4 درصد) از پاسخگویان زن و 556 نفر (65.5 درصد) مرد بوده&zwnj;اند. میانگین سن پاسخگویان حدود 49 سال بوده است. سطح تحصیلات بیشتر آن ها دیپلم (حدود 27 درصد)و اکثریت آنها حدود 82 درصد متاهل هستند<br /> بر مبنای نتایج به دست آمده، پاسخگویان به ترتیب بهداشت، جلوگیری از وجود حشرات و حیوانات موذی، از بین بردن بوی نامطبوع جوی&zwnj;ها- لوله&zwnj;ها، رفع آب های زائد جوی&zwnj;ها و رفع مشکل گرفتگی لوله&zwnj;ها به عنوان مهمترین دلایل اجرای فاضلاب عنوان نموده&zwnj;اند. میانگین مدت زمان خرید اشتراک فاضلاب حدود 42 ماه (3 سال و 6 ماه) بوده است. بيشترين منبع کسب اطلاع پاسخگويان از زمان اجرای عمليات شبکه فاضلاب از طريق مراجعه ماموران - مروجين شرکت فاضلاب (61.51 درصد) بوده است. همین طور 37.4 درصد از پاسخگویان عقیده داشته&zwnj;اند که بهترین زمان برای مراجعه ماموران جهت اطلاع&zwnj;رسانی صبح ها می&zwnj;باشد. شایان ذکر است که32.2 درصد از اطلاع&zwnj;رساني شركت فاضلاب در زمينه&zwnj;هاي مختلف (ضرورت و نحوه اجراي طرح فاضلاب) رضایت زیادی داشته&zwnj;اند. میانگین شاخص رضایت از نحوه اطلاع رسانی حدود 47 بوده است و&nbsp; این عدد نشان از رضایت متوسط رو به پایین پاسخگویان از این شاخص دارد. در نهایت 67.9 درصد رضایت زیادی از نصب دقیق شبکه فاضلاب داشته&zwnj;اند. نتایج بررسی رضایت کلی پاسخگویان از مجموع فرایند و عملکرد اجرایی توسعه شبکه فاضلاب گویای آن است که 65.6 درصد از پاسخگویان در مجموع از فرایند و عملکرد اجرایی توسعه شبکه فاضلاب زیاد راضی بوده&zwnj;اند و 41.3 درصد قیمت تمام شده انشعاب فاضلاب در حد زیاد رضایت داشته&zwnj;اند. از سوی دیگر 35.4 درصد میزان رضایت خود را از مبلغ تعرفه فاضلاب و آبونمان آن در قبض کم دانسته&zwnj;اند. نهایتاً&nbsp; 45 درصد از هزینه&zwnj;های پرداختی به شرکت فاضلاب در کل رضایت زیاد داشته&zwnj;اند. از بین این افراد 63.4 درصد اظهار داشته&zwnj;اند از سرعت عمل بخش حوادث یا اتفاقات رضایت زیادی دارند. 46 درصد از پاسخگویان از مدت زمان رسیدگی به شکایات راضی بوده&zwnj;اند. 59.5 درصد از پاسخگویان اظهار داشته&zwnj;اند که در کل از فرایند ارائه خدمات و سرعت سرویس&zwnj;دهی شرکت فاضلاب رضایت زیادی دارند. <br /> </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2016 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir