شنبه, 01 مهر,1396 | سبتمبر/23/2017
بررسی میزان رضایت مراجعه‌کنندگان شرکت فاضلاب تهران( کد: 1-347)
کارفرمایی
بررسی میزان رضایت مراجعه‌کنندگان شرکت فاضلاب تهران
<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">&nbsp;بررسی میزان رضایت مراجعه&zwnj;کنندگان شرکت فاضلاب تهران</span></span></strong></span></p> <p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این تحقیق با عنوان &quot;بررسی میزان رضایت مراجعه&zwnj;کنندگان شرکت فاضلاب تهران&quot; در اسفند ماه 1386 و به سفارش شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران (کرج) توسط ایسپا انجام گرفت،روش اصلي اين مطالعه پیمایش است و جامعه آماری این پژوهش کلیه مراجعین به شرکت فاضلاب تهران بوده است .<br /> در این تحقیق 120 نفر (80 درصد) از پاسخگویان مرد و 30 نفر (20 درصد) زن بوده&zwnj;اند میانگین سن پاسخگویان حدود 44 سال بوده است، سطح تحصیلات حدود 31 درصد آن ها دیپلم و 79 درصد متاهل بوده&zwnj;اند. <br /> در این نظرسنجی 68.7 درصد از مراجعه&zwnj;کنندگان پاسخگو انشعاب فاضلاب را خریداری کرده بودند. همچنین 37.9 درصد از افراد مورد بررسی، از نحوه اطلاع&zwnj;رسانی در هنگام اجرای طرح در حد کمی رضایت داشته&zwnj;&zwnj;اند. 93.9 درصد پاسخگویان میزان اهمیت نحوه اطلاع&zwnj;رساني در مورد طریقه برقراري و نصب انشعاب را زیاد دانسته اند و میزان رضایت پاسخگویان از نحوه اطلاع&zwnj;رساني در مورد مدت زمان انتظار براي فعال سازی انشعاب نشان می&zwnj;دهد که 26.9 درصد از افرادی که در این زمینه تجربه داشته&zwnj;اند اصلاً از این مقوله رضایت نداشته&zwnj;اند. این در حالی است که 42.5 درصد رضایت کمی، از مدت زمان انجام فعالیتهای اجرایی و حفاری داشته&zwnj;اند. همچنین 43.5 درصد میزان رضایت خود را از نصب دقیق شبکه فاضلاب زیاد عنوان کرده&zwnj;اند و 33.6 درصد از پاسخگویان نیز در مجموع از فرایند و عملکرد اجرایی توسعه شبکه فاضلاب رضایت زیادی داشته&zwnj;اند. همچنین 38.8 درصد از افرادی که انشعاب را خریداری کرده بودند اظهار داشته&zwnj;اند که از قیمت تمام شده رضایت نداشته&zwnj;اند، از بین کل پاسخگویان فقط 34 نفر اظهار داشته&zwnj;اند که حوادث مربوط به انشعاب و شبکه را تجربه کرده&zwnj;اند. از بین این افراد 26.4 درصد از سرعت عمل بخش حوادث یا اتفاقات، رضایت کمی داشته&zwnj;اند. همچنین 40.2 درصد از پاسخگویان بیان کرده&zwnj;اند که در کل از فرایند ارائه خدمات و سرعت سرویس&zwnj;دهی شرکت فاضلاب رضایت بینابین دارند و&nbsp; 62 درصد از پاسخگویانی که با مدیران و مسئولین شرکت برخورد داشته&zwnj;اند اظهار کرده&zwnj;اند که از نحوه برخورد آن ها راضی بوده اند. یافته&zwnj;های تحقیق در مورد میزان رضایت از قوانین و سلامت اداری شرکت نشان می&zwnj;دهد که 67.6 درصد رضایت زیادی از سلامت اداری شرکت داشته&zwnj;اند.<br /> </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2016 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir