چهار شنبه, 09 فروردین,1396 | مارس/29/2017
بررسی میزان اثر بخشی شیوه های مختلف تبلیغاتی اجرا شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
کارفرمایی
سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان
تصادفی ساده
<p><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">تکمیل پرسشنامه های طرح بررسی میزان اثر بخشی شیوه های مختلف تبلیغاتی اجرا شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کارفرمایی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در تیر ماه سال جاری اجرا گردید.</span></span></p> <p>&nbsp;</p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2016 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir