دوشنبه, 01 آبان,1396 | اكتوبر/23/2017
بررسی میزان رضایت مراجعین شرکت آبفای غرب استان تهران (کد:3/315)
کارفرمایی
مراجعین شرکت آبفا
<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">&nbsp;بررسی میزان رضایت مراجعین شرکت آبفای غرب استان تهران</span></span></strong></span></p> <p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این تحقیق معطوف به ارزیابی عملکرد شرکت آبفا از نگاه مراجعین بود. این گزارش توسط ایسپا و به سفارش شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در خرداد ماه 1386 به &laquo;بررسی میزان رضایت مراجعین شرکت آبفای غرب استان تهران&raquo; پرداخته است. سئوال اصلی تحقیق این است که آیا مراجعین به این شرکت از خدمات ارائه شده راضی&zwnj;اند؟<br /> نتیجه اصلی&nbsp; که از این تحقیق منتج می&zwnj;شود این است که 39 درصد از پاسخگويان از انجام خدمات در موعد مقرر راضي و خيلي راضي بوده&zwnj;اند. 57/28 درصد نه راضي و نه ناراضي هستند. و 42/32 درصد نيز از اين موضوع ناراضي و خيلي ناراضي بوده&zwnj;اند. همچنین نتایج نشان می&zwnj;دهد 22 درصد از مراجعین گفته&not;اند که در هنگام مراجعه به شرکت آبفا با مشکلات حادی مواجه شده&not;اند. از کسانی که در انجام امور خود با مشکل مواجه شده بودند، خواسته شد تا مشکلات خود را ذکر نمايند. نتايج حاصل حاکي از آن مي&zwnj;باشد که &quot; معطلي زياد براي انجام کارها &quot; از جمله مشکلات حادي بوده است که 87/7 درصد از پاسخگويان، به آن اشاره کرده&zwnj;اند. 2/7 درصد از پاسخگويان &quot; افزايش پول آب &quot; در زمره مشکلات خود به حساب آورده&zwnj;اند. از جمله موارد مهم ديگر مي&zwnj;توان به : رفتار نامناسب پرسنل با 6 درصد، عدم رسيدگي به مشکلات با 45/5 درصد، کندي روال اداري با 24/4 درصد و خرابي کنتور، عدم دقت کافي کارکنان، اشتباه در قرائت کنتور با 3 درصد، اشاره نمود که به ترتيب بيشترين فراوانيها را به خود اختصاص داده&zwnj;اند. <br /> 85/22 درصد از پاسخگويان براين باورند که قوانين سخت اداري نقش خيلي زيادي را در به وجود آوردن مشکل ايفا مي&zwnj;کنند، 42/26 درصد نقش زيادي را براي آن متصور شده&zwnj;اند. 85/17 درصد نيز گزينه متوسط را اختيار کرده&zwnj;اند. در مجموع 85/32 درصد از افراد مورد بررسي نقش کم و خيلي کمي را براي قوانين سخت اداري در پديد آوردن مشکلات قائل هستند. <br /> </span></span></p>
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2016 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir