اخبار
با توجه به درخواست كميته آموزش و پژوهش استانداري، فهرست پژوهش‌هاي انجام شده در قالب تدوين مقالات و پروپوزال هاي مختلف فرهنگي از سوي مدير مركز افكار سنجي و گروه نيازسنجي و مطالعات فرهنگي در آذرماه 89 اعلام گرديد.
30 بهمن ,1389
طرح پژوهشي و 8 طرح آموزشي براي اجرا در سطح شهرستان خميني‌شهر به كميته صيانت از حقوق شهروندي شهرستان خميني‌شهر پيشنهاد گرديد . شايان ذكر است ارائه طرحهاي مذكور بنا به درخواست فرمانداري شهرستان صورت گرفت.
30 بهمن ,1389
3 پرورپوزال از طرف مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا شعبه لرستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان ارسال گردید.
23 بهمن ,1389
طرح بررسی میزان سرانه مطالعه در استان لرستان توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه لرستان در حال اجرا می باشد.
23 بهمن ,1389
طرح نظرسنجی از مردم لرستان درباره سفر استانی هیات دولت دراستان لرستان توسط ایسپا لرستان اجراشد.
15 اسفند ,1389
طرح بررسی وضعیت باروری بانوان ایرانی در سال 89-1388در استان لرستان توسط گروه افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در حال اجراست.
23 بهمن ,1389
طرحهای مصوب ریاست جمهوری با هدف ارتقاء شاخص های فرهنگی استانها به جهاد دانشگاهی واحد مازندران محول شد.
18 بهمن ,1389
به همت مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) شعبه هرمزگان طرح نظرسنجی از مشترکین و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری استان هرمزگان اجرا می شود.
11 بهمن ,1389
طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی به همت ایسپای استان برگزار می شود.
9 بهمن ,1389
به همت مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) شعبه بيرجند قرار داد اجرای طرح نظر سنجی بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت آب و فاضلاب با شرکت‌ آب و فاضلاب استان خرسان جنوبی امضاء گردید.
9 بهمن ,1389
طرح بررسی وضعیت باروری بانوان کشور به کارفرمایی پژوهشکده فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا در حال اجرا است.
9 بهمن ,1389
ایسپای هرمزگان طرح «بررسی وضعیت باروری کشور در سال 1389-1388» را در دو استان هرمزگان و بوشهر اجرا می کند.
9 بهمن ,1389
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir