طرح بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی«به پخش» اجرا شد
طرح بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی«به پخش» اجرا شد
6 دی ,1391

طرح بررسی حضور ویترینی محصولات توزیعی«به پخش» توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران( ایسپا) در تاریخ 91/9/22 به سفارش شرکت به پخش اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی ایسپا این طرح در فاز اول با حجم نمونه 200 در تهران و در مناطق 3، 5، 10، 16 و 8 و در فاز دوم در مناطق 18، 9، 11، 20 و 4 در سطح سوپر مارکت های شهر تهران با هدف بررسی میزان حضور محصولات رب و تن توزیعی توسط شرکت به پخش اجرا شد.
لازم به ذکر است این طرح همزمان با اجرا در تهران، در 5 محدوده جغرافیایی شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و در مرکز استان‌ های البرز، کرمانشاه، تبریز و یزد با حجم نمونه 150 نیز انجام شد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir