نظر سنجی شناسایی مهمترین عوامل مؤثر بر ثبت نام شرکت کنندگان در کلاسهای مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی
نظر سنجی شناسایی مهمترین عوامل مؤثر بر ثبت نام شرکت کنندگان در کلاسهای مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی
9 آذر ,1388

طرح نظر سنجی شناسایی مهمترین عوامل مؤثر بر ثبت نام شرکت کنندگان در کلاسهای مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به همت مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) شعبه بيرجند اجرا شد .
اين طرح با هدف بررسی میزان تاثیر تبلیغات انجام شده در ترم پائیز توسط مرکز آموزش کوتاه مدت و استفاده از نتایج آن برای تبلیغات ترم های آینده انجام گردید.
طرح مذکور در آبان ماه سال جاری با حجم نمونه 50 نفر از شرکت کنندگان در کلاسهای آموزش کوتاه مدت به اتمام رسيده است .*

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2019 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir