«محصولات به پخش»
«محصولات به پخش»
6 تیر ,1391

 پرسشگری طرح «محصولات به پخش» با حجم نمونه 380 نفر در شهرستان های مشهد و سبزوار اجرا شد. این طرح در دوفاز با هدف اندازه گیری میزان حضور محصولات توزیعی شرکت به پخش و رقبا و همچنین سنجش میزان رضایت مشتریان اجرا گردید. پرسشگری این طرح به سفارش دفتر مرکزی تهران توسط مرکز افکارسنجی مشهد در تاریخ 22/1/1390انجام شد.


درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir