طرح بررسی، عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانکها در مشهد اجرا شد
طرح بررسی، عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانکها در  مشهد اجرا شد
29 تیر ,1390

طرح نظرسنجي بررسي عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانک با حجم نمونه 120 نفر در تیرماه سال جاری توسط مرکز افکارسنجی دانشجويان (ايسپا) مشهد اجرا شد.
لازم به ذکر است پرسشگری این طرح در میان مشتریان بانک های پارسیان،ملت،پاسارگاد،ملی، سپه،رفاه مشهد انجام شد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir