تبدیل حکم سرپرست ایسپا به ریاست
تبدیل حکم سرپرست ایسپا به ریاست
یکشنبه, 01 بهمن,1402

 

ابراهیم شیرعلی سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) طی حکمی از طرف رئیس جهاددانشگاهی به عنوان رئیس ایسپا منصوب شد.

 

متن حکم ایشان به این شرح است:

«برادر جهادگر جناب آقاي ابراهيم شيرعلي

سلامٌ عليكم؛

احتراماً، با عنايت به تعهد و شايستگي جنابعالي و براساس مصوبه يكصدوشصت‌وششمين جلسه هيأت امناء مورخ 29 /  08 /  1402، بدينوسيله ضمن تشكر از خدمات شايسته شما، به موجب اين حكم براي مدت سه سال به عنوان «رئيس مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا)» منصوب مي‌شويد.

انتظار مي‌رود درخصوص طراحي و اجراي پيمايش‌ها و نظرسنجي‌هاي متناسب با شرايط و نياز روز جامعه، گسترش توان تحليلي مركز با توجه به بانك اطلاعات گسترده موجود در مركز، توسعه توانمندي شعب ايسپا، ارتباط گسترده با نخبگان علمي جامعه به ويژه نخبگان علوم اجتماعي و سياسي، بهره‌گيري از توان دانشجويي براي توسعه فعاليت‌ها، گسترش ارتباط و تعامل با سازمان‌هاي مختلف در بخش دولتي و خصوصي، و ايجاد زمينه براي كسب درآمدهاي پايدار به منظور توسعه فعاليت‌هاي مركز اهتمام ورزيد.

شايان ذكر است استفاده از كليه ظرفيت‌هاي معنوي، مادي و سرمايه‌هاي انساني جهاددانشگاهي به ويژه تقويت نقش‌آفريني اعضاي آن مركز براي تحقق منويات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) مبني بر ارتقاء جهاددانشگاهي، گسترش فضاي انقلابي و ارتقاء علمي و عملي اين نهاد مورد تأكيد مي‌باشد.

                                                                                                   حسن مسلمي نائيني
                                                                                                   رئيس جهاددانشگاهي

»

 

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir