انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی ایسپا
انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی ایسپا
دوشنبه, 01 آبان,1402

معصوم آقازاده، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با موافقت رئیس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) منصوب شد. 

به گزارش روابط عمومی ایسپا، ابراهیم شیرعلی؛ سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، طی حکمی معصوم آقازاده، مدیر گروه مطالعات افکار عمومی ایران را به سمت «سرپرستی معاونت پژوهشی» منصوب کرد. آقازاده دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش علوم اجتماعی از دانشگاه خوارزمی و دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی دانشگاه تهران (گرایش توسعه اجتماعی ـ روستایی) است. 

 معصوم آقازاده پیش از این، به عنوان پژوهشگر حوزه افکار عمومی، پژوهشگر و ناظر علمی طرح‌های نظرسنجی و پیمایش ملّی، مدیر گروه مطالعات اجتماعی و اقتصادی ایسپا، سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ایسپا و مشاور مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت داشته است. 

همچنین در نامه ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های سالار اجتهدنژاد کاشانی در طول مدت فعالیتش به عنوان معاون پژوهشی ایسپا قدردانی شد.

انتصاب سرپرست معاونت پژوهشی ایسپا
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir