رتبه بندی شعب ایسپا بر اساس کیفیت اجرای یک طرح نظرسنجی
رتبه بندی شعب ایسپا بر اساس کیفیت اجرای یک طرح نظرسنجی
6 مهر ,1389

رتبه بندی شعب ایسپا بر اساس کیفیت اجرای یک طرح نظرسنجی

شعب استانی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران بر اساس کیفیت اجرای طرح  نظرسنجی بررسی کیفیت ارائه خدمات تلفن همراه از سوی معاونت اجرایی ایسپا رتبه بندی شدند.
به گزارش معاونت اجرایی ایسپا شعب ایسپا این طرح نظرسجی در استان های خراسان رضوی، تهران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و گیلان اجرا شده و در آن نظرات 5000 نفر از افراد بالای 18 سال ساکن مراکز استانها، شهر های درجه دو و روستاها مورد بررسی قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش شعب برتر بر اساس معیار های از پیش تعیین شده ازجمله؛ رعایت نسبت های سنی و جنسی در تکمیل پرسشنامه ها، تکمیل گزارش کار دقیق، ارسال به موقع پرسشنامه ها به مرکز، تکمیل صحیح پرسشنامه ها  و ... به ترتیب عبارتند از آذربایجان غربی، خراسان رضوی و گیلان.    
لازم به ذکر است مدیریت گروه شعب ایسپا رتبه بندی کیفی فعالیت واحد های مستقر در استان ها را بمنظور ارتقا فنی و تخصصی همکاران از دو سال پیش در دستور کار قرار دارد و در طرح های نظرسنجی آینده نیز نتایج آنها به تفکیک اعلام خواهد شد.

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir