آخرین نظرسنجی مؤسسه گالوپ پیرامون محبوبیت دونالد ترامپ: تأیید 42 درصدی مردم امریکا
آخرین نظرسنجی مؤسسه گالوپ پیرامون محبوبیت دونالد ترامپ: تأیید 42 درصدی مردم امریکا
دوشنبه, 03 شهریور,1399

مؤسسه نظرسنجی گالوپ در ماه آگوست 2020  (مرداد 1399) نظرسنجی پیرامون محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، با جامعه آماری شهروندان بالای 18 سال ساکن در کشور امریکا و تعداد نمونه 1031 به شیوه مصاحبه تلفنی (70 درصد موبایل و 30 درصد خط ثابت) اجرا کرده است.

نتایج نظرسنجی نشان داد، 42 درصد از مردم امریکا سیاست های دونالد ترامپ را تأیید می کنند. محبوبیت ترامپ در بین جمهوریخواهان 90 درصد، در بین دموکرات ها 5 درصد و در بین افراد مستقل 39 درصد است.

بررسی محبوبیت دونالد ترامپ در سال 2020 نشان می دهد، بیشترین تأیید مربوط به ماه فوریه با 49 درصد و کمترین تأیید مربوط به نظرسنجی ماه ژوئیه با 38 درصد (تحت تاثیر جنبش نژادی و تبعات شیوع ویروس کرونا) است. بررسی روندی نشان می دهد میزان محبوبیت دونالد ترامپ نسبت به ماه قبل بهبود نسبی داشته است.

نظرسنجی مذکور علاوه بر سنجش محبوبیت دونالد ترامپ، میزان موافقت شهروندان در خصوص سیاست های وی را در موضوعات مختلف اقتصادی، آموزش، روابط خارجی و ... مورد سنجش قرار می دهد. بیشترین تأیید شهروندان در حوزه اقتصادی با 48 درصد است. مواجه ترامپ با موضوعات مرتبط با جرم 46 درصد، روابط بین المللی و امور خارجی با 41 درصد، ارتباط با کشور چین 40 درصد، روابط نژادی 37 درصد، کنترل شیوع کرونا 36 درصد و موضوع آموزش با 35 درصد مورد تأیید شهروندان امریکایی است.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir