شعب ایسپا با شاخص های جدید رتبه بندی می شوند
شعب ایسپا با شاخص های جدید رتبه بندی می شوند
سه شنبه, 09 بهمن,1397

شعب ایسپا با شاخص های جدید رتبه بندی می شوند.

به گزارش روابط عمومی ایسپا پنجمین جلسه شورای فنی شعب مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تاریخ 2 بهمن ماه 1397 با حضور آقایان احمدرضا فیروزی سرپرست جهاددانشگاهی البرز، رامین جانی پور، معاون فرهنگی لرستان، احمد حاجی بلند، معاون فرهنگی آذربایجان شرقی، محمدحسین حسنی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه فرهنگی مهدی عباسی، مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی، محمود علیگو، مدیر کل راهبری فرهنگی، و همچنین با حضور رئیس و معاونین ایسپا تشکیل شد.

در این جلسه ضمن استماع نظر حاضران، گزارشی از محورهای مطرح شده درخصوص رتبه بندی شعب ایسپا در حوزه های مختلف پژوهشی، اجرائی، ارتباطات و نیز اداری-مالی ارائه گردید. در ادامه پیرامون چگونگی افزایش سهم و نقش ایسپا در برنامه ریزی توسعه استان ها بحث و بررسی صورت گرفت. در این جلسه مقرر گردید شاخص های جدید ارزیابی شعب ایسپا پس از اتمام بررسی های کارشناسی در هیأت مدیره ایسپا مطرح شده و سپس جهت اجرا ابلاغ شود.

همچنین در این نشست نتایج نظرسنجی از همکاران شعب ایسپا پیرامون اولویت های آموزشی مطرح گردید و مقرر شد در برنامه سال جاری و سال آتی مورد توجه و تاکید بیشتر قرار گیرد. شایان ذکر است اعضای معاون فرهنگی شعب ایسپا هر دو سال یک بار توسط معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی سراسر کشور انتخاب می شوند.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir