45درصد بازیکنان بازی های یارانه ای در آمریکا، زنان هستند
45درصد بازیکنان بازی های یارانه ای در آمریکا، زنان هستند
سه شنبه, 26 تیر,1397

45درصد بازیکنان بازی های یارانه ای در آمریکا، زنان هستند.

به گزارش روابط عمومی ایسپا، طبق آمار منتشر شده در تاریخ 29 خرداد 1397 از انجمن نرم افزار سرگرمیِ آمریکا، 45 درصد بازیکن ها زنان هستند که میانگین سنی آنها 34 سال است. و در ایران طبق نظرسنجی ایسپا 35 درصد زنان هستند.  همچنین 60 درصد آمریکایی ها روزانه بازی می کنند و به طور میانگین در هر خانواده 2 بازیکن فعال وجود دارد و مجددا طبق نظرسنجی ایسپا در هر خانواده ایرانی 1 نفر بازیکن فعال است.

در ادامه این نظرسنجی از بازیکن ها پرسیده شده بیشتر با چه کسی بازی می کنید؟

42 درصد بازیکنان با دوستان، 19 درصد با فامیل، 17 درصد با والدین، 16 درصد با همسر بازی می کنند. از والدین دلیل بازی کردنشان را پرسیدند عده ای گفته اند این بازی ها فرصتی است که به فرزندم نکات اجتماعی بیاموزم. عده ای دیگر آن را فرصتی برای دورهمی های شاد خانواده می دانند و بعضی از والدین نیز معتقدند مشارکتشان در بازی فرصتی است که بر نوع انتخاب بازی های فرزندانشان کنترل داشته باشند.

منبع: statista

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir