افزایش حمایت مردم انگلیس از استراتژی ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا
افزایش حمایت مردم انگلیس از استراتژی ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا
سه شنبه, 19 بهمن,1395

افزایش حمایت مردم انگلیس از استراتژی ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا

بیش از 50 درصد از مردم انگلیس از اقدامات دولت برای خروج از اتحادیه اروپا حمایت می کنند، این عدد در ماه ژانویه 38 درصد بود.

 

به گزارش روابط عمومی ایسپا به نقل از شفقنا، براساس نتایج نظرسنجی ORB که در روز دوشنبه منتشر شد، تعداد شهروندان انگلیسی که با استراتژی نخست وزیر ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا موافق هستند، طی ماه گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.

بنابر گزارش رویترز، در این نظرسنجی که دو هزار نفر از شهروندان انگلیسی از سوم تا پنجم فوریه 2017 به صورت آنلاین مورد پرسش قرار گرفتند، 53 درصد موافقت خود را با برنامه های دولت برای برگزیت اعلام داشتند. این عدد در ماه گذشته 38 درصد بود.

این بررسی همچنین دریافته است که 47 درصد باور دارند ترزا می توافق درستی برای بریتانیا انجام خواهد داد، 29 درصد نیز مخالف این نظر هستند، حال آنکه در ماه ژانویه 3۵ درصد افراد موافق و 3۵ درصد مخالف این نظر بودند.

پروسه دو ساله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در ماه مارس سال جاری، به دنبال یک رای گیری که طی هفته آینده در پارلمان انجام می شود، آغاز خواهد شد.

منبع: رویترز 

 

 

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir