برگزاری دومین نشست منطقه ای مدیران اجرایی شعب ایسپا در تبریز
برگزاری دومین نشست منطقه ای مدیران اجرایی شعب ایسپا در تبریز
سه شنبه, 25 آبان,1395

 

به گزارش روابط عمومی ایسپا،دومین نشست منطقه ای مدیران اجرایی شعب ایسپا،  در تاریخ ۱۹آبان ماه به مدت یک روز در  تبریز با حضور معاونین محترم فرهنگی مدیران اجرایی شمال غرب کشور برگزار گردید.

در ابتدای نشست دکتر قراچورلو رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و میهمانان، از اهمیت و جایگاه ایسپا در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اشاره داشتند و لزوم ارتقا و توجه بیشتر به آن را جزو اولویت ها مطرح کردند.

در ادامه این نشست به هم اندیشی پیرامون ارتقا کیفی شعب استانی پرداخته شد و به عنوان نتیجه بیان شد : تقویت تعاملات و هم افزایی و هم اندیشی بیش از پیش مرکز و شعب با یکدیگر می تواند برای ارتقا توانمندی و مهارت های لازم، موثر باشد.

سپس معاونان فرهنگی و مدیران اجرایی حاضر در نشست پیشنهادات و راهکارهای خود را برای ارتقای بیشتر ارائه کردند: اشتراک گذاری تجربیات در موضوعات مربوط به نظرسنجی مرکز و واحدها با یکدیگر، رایزنی برای گرفتن طرح های سراسری در هر استان از سوی مرکز، به روز کردن نقشه های استانی، افزایش حق الزحمه و سرعت بیشتر در پرداخت آن، افزایش اطلاع رسانی و استفاده از ابزار تبلیغاتی مناسب و به روز، اطلاع رسانی مکتوب دو بار در سال به شعب در خصوص عملکرد، از جمله پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده توسط شرکت کنندگان این نشست بود.

در ادامه دومین نشست منطقه ای مدیران اجرایی شعب ایسپا، نرم افزار نظرسنجی سبز توسط فاطمه فلاح معاون اجرایی ایسپا معرفی گردید.شامل ذکر است نرم افزار نظرسنجی سبز، در خرداد ماه سال جاری در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به بهره برداری رسید. از امتیازات این نرم افزار بالا رفتن سرعت اجرای نظرسنجی، امکان نظارت بیشتر بر عملکرد پرسشگران و نیز حذف فرایند کاغذ در نظرسنجی ها است که از همین رو نام نظرسنجی سبز را به خود اختصاص داده است.

 در پایان نشست یک روزه نیز  کارگاه آموزشی«بازاریابی و شناخت بازار هدف» با حضور دکتر فاریابی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز برگزار گردید. در این کارگاه به اهمیت و ضرورت بازاریابی و راهکارهای افزایش سهم نظرسنجی ها در بازار پرداخته شد. مبانی بازاریابی، اصول بازاریابی خدمات تحقیقات بازاریابی و امیخته بازاریابی طرح های پژوهشی و افکار سنجی از سایر سرفصل های این کارگاه بود. گفتنی است به زودی سومین نشست منطقه ای ایسپا نیز برگزار خواهد شد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir