خدمات مشاوره و نظارت
خدمات مشاوره  و نظارت
پنجشنبه, 14 مرداد,1395

مشاوره طراحی پرسشنامه
طراحی پرسشنامه از جمله مراحل مهم در تحقیقات تجربی محسوب می‌شود که اعتبار آن، مدنظر پژوهشگران است. ایسپا با تدوین و طراحی بیش از 2500 پرسشنامه تاکنون، آمادگی دارد در خصوص طراحی ، ساختار ، نحوه ترتیب و محتوای سوالات پرسشنامه به محققان، اساتید دانشگاه، مراکز پژوهشی، تجاری و سایر سازمان ها مشاوره‌ و نظارت لازم را ارائه دهد.
مشاوره فنی نمونه‌گیری
معرف بودن نمونه نسبت به جمعیت مورد مطالعه یکی از پایه‌های مهم تحقیقات اجتماعی است. ایسپا با تدوین طرح‌های فنی نمونه‌گیری متعدد و مورد درخواست پژوهشگران و دانشجویان در سطوح متفاوت شهری و استانی، منطقه‌ای و ملی، با محوریت کارشناسان مجرب آماری و نیز برخورداری از بانک نقشه‌های به روز بر اساس آخرین سرشماری، آمادگی ارائه مشاوره در این خصوص را دارد.
مشاوره تجزیه و تحلیل آماری
تقلیل خطا در تحلیل داده‌ها موجب تکمیل چرخه نظرسنجی معتبر خواهد بود. بر حسب اهداف تعریف شده در طرح‌های نظرسنجی و پژوهشی، پژوهشگران و تحلیلگران ایسپا آمادگی دارند ضمن بررسی صحت و سقم داده‌ها، در مورد انواع تحلیل‌های آماری، مشاوره و خدمات لازم را ارائه دهند.
مشاوره تدوین گزارش پژوهشی
در مورد چگونگی گزارش یافته‌های تحقیقات تجربی بحث‌های مختلفی شده اما رعایت سه شاخص هدفمندی، اخلاق‌مداری و ساختارمندی در مورد تدوین گزارش پژوهشی مورد قبول جامعه علمی است. از آنجا که ایسپا طی سالهای متمادی نسبت به نگارش گزارش‌های خویش‌فرمایی و کارفرمایی در زمینه‌های متعدد مبادرت نموده، آمادگی ارائه مشاوره در این زمینه به پژوهشگران حقیقی و حقوقی را دارد.
مشاوره تجزیه و تحلیل رفتار انتخاباتی
ایسپا با استفاده از تجربه انباشته خود در بررسی افکار عمومی در موضوع انتخابات از سال 1380 تاکنون توانسته است به قطب اصلی نظرسنجی کشور در زمینه مسائل انتخاباتی تبدیل گردد. بر این اساس ایسپا به پشتوانه این تجربه و تخصص آمادگی انجام نظرسنجی، تحلیل یافته‌های نظرسنجی و ارائه مشاوره به نامزدهای انتخابات مختلف را دارد.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir