اخبار
آخرین بررسی ایسپا نشان می‏دهد 51/9 درصد پاسخگویان تهرانی عملکرد و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم را عامل مؤثر در جلب آرای مردم می‏ دانند.
19 خرداد ,1392
براساس داده‏ های جدید نظرسنجی ایسپا، کاندیداهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود باید بر بهبود وضعیت اقتصادی بیشتر تأکید کنند تا بتوانند حداکثر نظر مردم را جلب نمایند.
19 خرداد ,1392
نتایج جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نشان می‏دهد 52/2 درصد پاسخگویان با برگزاری مناظره به صورت دو نفره موافق هستند.
19 خرداد ,1392
براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، داده‏ها نشان می‏دهد مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می‏ دانند.
19 خرداد ,1392
رحیم یعقوب زاده - معاون پژوهشی ایسپا
19 خرداد ,1392
معصوم آقازاده - سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ایسپا
18 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر هوشنگ زعیم کهن/ معاون هماهنگی و توسعه جهاددانشگاهی
11 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر حسام‌الدین آشنا / استاد دانشگاه امام صادق (ع) و عضو سابق هیئت مدیره ایسپا
11 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر حسن فارسی/ سرپرست اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی
8 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر غلامرضا جمشیدیها / رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
8 خرداد ,1392
طرح بررسي مسائل روز جامعه از ديدگاه جوانان با نمونه گيري در شهر قزوين ، شهر آبيك و روستاهاي ورس و نجف آباد انجام شد.
5 خرداد ,1392
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir