براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، دادهها نشان میدهد مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می دانند.
19 خرداد ,1392
|
|
معصوم آقازاده - سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ایسپا
18 خرداد ,1392
|
|
گفت و گو با دکتر هوشنگ زعیم کهن/ معاون هماهنگی و توسعه جهاددانشگاهی
11 خرداد ,1392
|
گفت و گو با دکتر حسامالدین آشنا / استاد دانشگاه امام صادق (ع) و عضو سابق هیئت مدیره ایسپا
11 خرداد ,1392
|
گفت و گو با دکتر حسن فارسی/ سرپرست اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی
8 خرداد ,1392
|
گفت و گو با دکتر غلامرضا جمشیدیها / رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
8 خرداد ,1392
|
طرح بررسي مسائل روز جامعه از ديدگاه جوانان با نمونه گيري در شهر قزوين ، شهر آبيك و روستاهاي ورس و نجف آباد انجام شد.
5 خرداد ,1392
|
جلسه توجيهي طرح بررسي محصولات توزيعي شركت به پخش با حضور كارشناس مربوطه و پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان، روز شنبه 92/2/28در اين واحد برگزار گرديد.
5 خرداد ,1392
|
طرح بررسی مسائل روز جامعه از دیدگاه جوانان در استان چهار محال وبختیاری باکمک پرسشگران مرکز ومساعدت مردم استان انجام شد.
4 خرداد ,1392
|
|