اخبار
براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، داده‏ها نشان می‏دهد مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می‏ دانند.
19 خرداد ,1392
رحیم یعقوب زاده - معاون پژوهشی ایسپا
19 خرداد ,1392
معصوم آقازاده - سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ایسپا
18 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر هوشنگ زعیم کهن/ معاون هماهنگی و توسعه جهاددانشگاهی
11 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر حسام‌الدین آشنا / استاد دانشگاه امام صادق (ع) و عضو سابق هیئت مدیره ایسپا
11 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر حسن فارسی/ سرپرست اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی
8 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر غلامرضا جمشیدیها / رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
8 خرداد ,1392
طرح بررسي مسائل روز جامعه از ديدگاه جوانان با نمونه گيري در شهر قزوين ، شهر آبيك و روستاهاي ورس و نجف آباد انجام شد.
5 خرداد ,1392
جلسه توجيهي طرح بررسي محصولات توزيعي شركت به پخش با حضور كارشناس مربوطه و پرسشگران مركز افكارسنجي شعبه اصفهان، روز شنبه 92/2/28در اين واحد برگزار گرديد.
5 خرداد ,1392
طرح بررسی مسائل روز جامعه از دیدگاه جوانان در استان چهار محال وبختیاری باکمک پرسشگران مرکز ومساعدت مردم استان انجام شد.
4 خرداد ,1392
گفت و گو با دکتر شاهوردی/ عضو هیئت امنای جهاددانشگاهی
4 خرداد ,1392
درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir