آخرین بررسی ایسپا نشان میدهد 51/9 درصد پاسخگویان تهرانی عملکرد و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم را عامل مؤثر در جلب آرای مردم می دانند.
19 خرداد ,1392
|
براساس داده های جدید نظرسنجی ایسپا، کاندیداهای ریاست جمهوری در تبلیغات خود باید بر بهبود وضعیت اقتصادی بیشتر تأکید کنند تا بتوانند حداکثر نظر مردم را جلب نمایند.
19 خرداد ,1392
|
نتایج جدیدترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نشان میدهد 52/2 درصد پاسخگویان با برگزاری مناظره به صورت دو نفره موافق هستند.
19 خرداد ,1392
|
براساس نظرسنجی انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، دادهها نشان میدهد مردم تبلیغات تلویزیونی را مؤثرترین شیوه تبلیغات در انتخابات یازدهم می دانند.
19 خرداد ,1392
|
|
معصوم آقازاده - سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ایسپا
18 خرداد ,1392
|
|
گفت و گو با دکتر هوشنگ زعیم کهن/ معاون هماهنگی و توسعه جهاددانشگاهی
11 خرداد ,1392
|
گفت و گو با دکتر حسامالدین آشنا / استاد دانشگاه امام صادق (ع) و عضو سابق هیئت مدیره ایسپا
11 خرداد ,1392
|
گفت و گو با دکتر حسن فارسی/ سرپرست اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی
8 خرداد ,1392
|
گفت و گو با دکتر غلامرضا جمشیدیها / رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران
8 خرداد ,1392
|
طرح بررسي مسائل روز جامعه از ديدگاه جوانان با نمونه گيري در شهر قزوين ، شهر آبيك و روستاهاي ورس و نجف آباد انجام شد.
5 خرداد ,1392
|