<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p class="MsoNormal" dir="rtl" style="text-justify: kashida; margin: 0in 0in 0pt; text-align: center; text-kashida: 0%"><span style="color: #0000ff"><strong> بررسی نگرش مراجعان مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در خصوص خدمات و فعالیت سازمان</strong></span></p>
<p style="text-align: center"> </p>
<p class="MsoNormal" dir="rtl" style="text-justify: kashida; margin: 0in 0in 0pt; text-align: justify; text-kashida: 0%"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">تحقیق حاضر به منظور تحققیق و بررسی در مورد مسائل و مشکلات مراجعین به مراکز درمانی تهران بزرگ و کشف علل ایجادکننده آن صورت گرفت. در این تحقیق ضمن بررسی ها و مطالعات اکتشافی یک سلسله مصاحبه ها و تبادل نظر یی بین مححقق طرح و کارشناسان سازمان درگرفت. پس از مصاحبه اولیه وطراحی پرسشنامه در سطح 10بیمارستان در شهر تهران اجرا شده است.<br />
طی اجرای این تحقیق نظر مراجعین بیمارستان های ده گانه سازمان تامین اجتماعی در مورد عملکرد و نحوه تعامل نیروهای انسانی اعم از کادر پرستاری، کادر اداری و پزشکی، ارزیابی از امکانات و مقدورات بیمارستان، ارزیابی از نظام اطلاع رسانی بیمارستان و ارزیابی از مشکلات بیمارستان های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. این تحقیق نقاط ضعف و قدرت بیمارستان ها را در بخش ها و ایستگاهها نشان می‌دهد. راهکار اساسی در این زمینه تغییر نحوه خدمات‌رسانی است. <br />
</span></span></p>