<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">بررسی نظرات فروشندگان محصولات کویر تایر</span></span></strong></span></p>
<p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این طرح پژوهشی معطوف به بررسی نظرات فروشندگان محصولات کویر تایر می باشد. بر اساس نتایج تحقیق نگرش فروشندگان نسبت به شرکت کویر تایر نگرشی مثبت بوده است، جایگاه کیفی محصولات را بالا می دانند و تنوع محصولات را خوب ارزیابی می کنند اما عموما" از خدمات پس از فروش ان ناراضی اند که به مدتزمان کارشناسی و سخت گیری در پذیرش مرجوعین برمی گردد. <br />
در مورد جایگاه شرکت کویر تایر تبلیغات شرکت کویر تایر را کم ارزیابی می کنند. در مورد انتقادات پاسخگویان به شرکت کویر تایر مهمترین آن تاخیر در ارسال سفارشات و بعضا" جابجایی در ترکیب سفارشات است. مورد بعدی انتقادات عدم ثبات شرکت و نیز ناهماهنگی در قیمت گذاری برای مناطق مختلف است. <br />
در مورد وضعیت تبلیغات شرکت حجم تبلیغاتی را کم ارزیابی می کنند. همچنین ارزیابی نمایندگان دعوت شده به سمینار شرکت سطح رضایت متوسط رو به بالا می باشد و تقریبا" یک رضایت نسبی برقرار است. در باب مکانیزم فروش نیز حدود 76.8درصد مکانیزم فروش اعتباری و تنها 26.2درصد مکانیزم نقدی را برای پیشبرد کار توصیه می کنند.<br />
در مورد میزان رضایت نمایندگان از شرکت کویر تایر رضایت کلی به جز موارد(رضایت از خدمات پس از فروش،توزیع محصولات،تبلیغات رسانه ای وهدایا وجوایز) متوسط رو به بالا بوده است اما در این چهار مورد نارضایتی هایی مشهود بوده است. <br />
در زمینه پیشنهادات اساسی جهت رونق بهتر کار شرکت انجام تحقیقات جامع تر، ساماندهی به سیستم خدمات پس از فروش و تلاش جهت تنوع بیشتر محصولات پیشنهاد شده است.<br />
</span></span></p>