<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت آبفای غرب استان تهران</span></span></strong></span></p>
<p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این تحقیق معطوف به ارزیابی عملکرد شرکت آبفا از نگاه شهروندان ساکن در شهرهای شهرستان کرج بود. عملکرد شرکت آبفای غرب تهران در زمینه رضایت از وضعیت آب شبکه شهری.<br />
مهمترین یافته های این تحقیق به این قرار است:<br />
1-بیشتر پاسخگویان (40.1درصد) رضایت زیادی از وضعیت کنونی فشار آب داشته اند. شاخص رضایت مشترکین 56درصد (در دامنه 0تا 100) به دست آمده است. <br />
2-بیشتر پاسخگویان (60.1درصد) رضایت کم و خیلی کمی از کیفیت آب داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مقوله 56 درصد به دست آمده است .<br />
3- <br />
4-بیشتر پاسخگویان (40.1درصد) رضایت زیادی از وضعیت کنونی فشار آب داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 40درصد به دست آمده است .<br />
5-بیشتر پاسخگویان (53.1درصد) وضعیت قطعی آب را مناسب و بسیار مناسب دانسته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 65درصد به دست آمده است .<br />
6-بیشتر پاسخگویان (35.5درصد) از وضعیت آب بها رضایت متوسط داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 55درصد به دست آمده است .<br />
7-بیشتر پاسخگویان (44درصد) رضایت زیادی از مدت زمان صدور قبض آب بها داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 64درصد به دست آمده است .<br />
8-بیشتر پاسخگویان (41.1درصد) از میزان جریمه تخلفات مشترکین رضایت متوسطی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 52درصد به دست آمده است .<br />
9-بیشتر پاسخگویان (42.8درصد) از مدت خرید تا نصب انشعاب رضایت متوسطی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 58درصد به دست آمده است .<br />
10-بیشتر پاسخگویان (36.5درصد) رضایت زیاد و بسیار زیادی از زمان ارائه خدمات پس از فروش داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 57درصد به دست آمده است.<br />
11-بیشتر پاسخگویان (45.1درصد) از مدت زمان جابجایی و تغییر مکان کنتور رضایت متوسطی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 54درصد به دست آمده است.<br />
12-بیشتر پاسخگویان (43.6درصد) از مدت زمان استعلام محضری رضایت متوسطی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 54درصد به دست آمده است.<br />
13-بیشتر پاسخگویان (48.3درصد) از مدت زمان تغییر نام انشعاب رضایت متوسطی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 53درصد به دست آمده است.<br />
14-بیشتر پاسخگویان (38.9درصد) از مدت زمان استعلام محضری رضایت متوسطی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 54درصد به دست آمده است.<br />
15-بیشتر پاسخگویان (43.8درصد) رضایت کمی از مدت زمان فعلی رسیدگی به اعتراضات آب بها مصرفی داشته اند. شاخص رضایت مشترکین در این مورد 50درصد به دست آمده است.<br />
</span></span></p>