<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">بررسی رفتار انتخاباتی شهروندان حوزه انتخاباتی پاکدشت (موج سوم)</span></span></strong></span></p>
<p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این تحقیق معطوف به میزان آشنایی شهروندان حوزه انتخابی پاکدشت با آقای باقری کاندیدای مجلس هشتم بود. این گزارش توسط ایسپا و به سفارش آقای باقری کاندیدای حوزه انتخابی پاکدشت دراسفند ماه 1386 انجام شد.<br />
نتایج کلی بدست آمده از یافته‌های تحقیق در موج سوم بدین صورت است که:<br />
1- میزان آشنایی پاسخگویان با کاندیداها<br />
نتایج موج سوم نشان می‌دهد که میزان آشنایی با آقای باقری نسبتا بیشتر شده است. بگونه‌ای میزان آشنایی با ایشان از میزان آشنایی پاسخگویان با آقای بشیری تا حدودی بیشتر شده است. آشنایی با همه کاندیداها در میان مردان بیشتر است. بیشترین میزان آشنایی با آقای باقری در میان کارمندان و افراد کاسب و بازاری مشاهده می‌شود و افراد خانه‌دار کمترین آشنایی را با وی دارند. که این نتایج، یافته‌های موج دوم را تایید می‌کنند. در مقایسه با دیگر شهرک‌ها و مناطق، بیشترین میزان آشنایی با آقای باقری در پاکدشت و شریف آباد و کمترین میزان آشنایی با وی در انقلاب، حصار امیر و یبر می‌باشد.<br />
2- میزان رأی کاندیداها<br />
همچون موج‌های اول و دوم، در موج سوم نیز پاسخگویان در زمان اجرای پژوهش در خصوص اینکه به چه کسی رأی خواهند داد تصمیم نگرفته‌اند. بیشترین رأی با 4/12 درصد به آقای موسوی اختصاص یافته است.. نکته مهم اینکه فاصله رأی آقای باقری با آقای بشیری خیلی کمتر شده است به گونه‌ای که در میان افرادی که تصمیم قطعی برای شرکت در انتخابات گرفته‌اند، آرای آقای باقری از خانم قرچه لو و بشیری فزونی یافته و در رتبه دوم قرار گرفته‌اند.<br />
در خصوص طبقات و گروه‌های مختلف شغلی نیز باید گفت همچون موج دوم، در بین سه گروه شغلی کارگر، کارمند و کاسب و بازاری، بیشترین نسبت آرای آقای باقری مربوط به کارمندان و کمترین میزان آن در میان کارگران است. بیشترین نسبت آراء آقای باقری در حصار امیر و یبر با 8/8 درصد و کمترین نسبت آراء ایشان در شریف آباد با 2 درصد می‌باشد.<br />
</span></span></p>