<p style="text-align: center"><span style="color: #0000ff"><strong><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت آبفای غرب استان تهران</span></span></strong></span></p>
<p style="text-align: justify"><span style="font-size: small"><span style="font-family: Tahoma">این تحقیق معطوف به ارزیابی عملکرد شرکت آبفای غرب تهران در زمینه رضایت از وضعیت آب شبکه شهری از نگاه شهروندان ساکن در شهرهای شهرستان کرج بود. این گزارش توسط ایسپا و به سفارش شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در خرداد ماه 1386 به «بررسی میزان رضایت مشترکین شرکت آبفای غرب استان تهران» پرداخته است. مهمترین یافته‌های این تحقیق به این قرار است:<br />
1- بیشتر پاسخگویان (40 درصد) رضایت زیادی از وضعیت کنونی فشار آب داشته‌اند. متوسط رضایت پاسخگویان بر روی طیف حداقل 1 و حداکثر 5 با میانگین 76/2 (بالاتر از حد متوسط) است.<br />
2- بیشتر پاسخگویان (1/34 درصد) از وضعیت آب بها رضایت متوسط داشته‌اند. میانگین ستون رضایت حاکی از آن است که معدل رضایت از تعرفه‌های آب بهاء با 84/2 از حداقل 1 و حداکثر 5 در حد متوسط می‌باشد.<br />
3- بیشتر پاسخگویان (5/40 درصد) رضایت زیاد و خیلی زیاد از نحوه برخورد مسئولین شرکت داشته‌اند. میانگین اهمیت اختصاص یافته در این مورد 48/4 و بین طبقات زیاد و خیلی زیاد قرار دارد. <br />
4- بیشتر پاسخگویان (1/49 درصد) رضایت زیاد و خیلی زیاد از نحوه برخورد و رفتار پرسنل شرکت داشته‌اند. میانگین رضایت مشترکین از پرسنل آبفا 67/3 است<br />
5- بیشتر پاسخگویان (8/37 درصد) رضایت کم و خیلی کمی به نحوه اطلاع‌رسانی شرکت داشته‌اند. میانگین رضایت در این مورد در برابر60/2 گزارش شده است<br />
6- بیشتر پاسخگویان (24 درصد) رضایت زیاد و خیلی زیاد از نحوه پاسخگویی و رسیدگی به اعتراضات در شرکت داشته‌اند. میانگین رضایت در این مورد 98/2 گزارش شده است<br />
همچنین که شاخص کلی رضایت در این تحقیق 56 درصد است. شایان ذکر است مطابق شاخص کلی رضایت در مجموع بیشترین رضایت مربوط به مردم شهر اشتهارد و کمترین میزان متعلق به شهر نظرآباد است. همچنین رضایت کسانی که در منزل ویلایی سکونت داشته¬اند بیشتر از کسانی است که در آپارتمان و در خانه¬های مسکونی زندگی می‌کنند رضایت بیشتری از شرکت آبفای استان تهران دارند.<br />
</span></span></p>