برگزاری هشتمین حلقه گفتگو در ایسپا
برگزاری هشتمین حلقه گفتگو در ایسپا
20 اسفند ,1392

به همت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ایسپا، هشتمین حلقه گفتگوی ایسپا با موضوع"کنترل کیفیت در سازمان" با حضور جمعی از اعضای ایسپا در روز یکشنبه به تاریخ 18-12-92 برگزار شد.
در ابتدای این جلسه آقای محمدحسین نادری به ارائه موضوع پرداخت و اظهار داشت؛ بررسی ها نشان می-دهد که حذف کامل تغییرات در تولید خدمات امکان پذیر نبوده و در صورت امکان پذیر بودن به صرفه نمی باشد. روی این اصل، سازنده باید توجه خود را به تولید خدمتی معطوف کند که در عین عاری از نقص نبودن، قابل قبول بوده و بتواند تغییرات را از لحاظ آماری پیش بینی کند. این یکی از دلایل مهم نیاز به کنترل کیفیت است.
وی همچنین تاکید کرد که با استفاده از کنترل کیفیت، می توان تغییرات ناگهانی و جزیی در کیفیت خدمات را نشان داده و با امکان پذیر کردن انجام اقدامات چاره جویانه، از تولید خدمات نامطلوب جلو گیری نمود.
در بخش دوم که شامل پرسش و پاسخ بود، محمد آقاسی(ریس ایسپا) اظهار داشت؛ طرح چنین مباحثی در ادارات می تواند بسیار مفید باشد و مراکزی همچون ایسپا باید تلاش نمایند تا با بهره¬گیری از چنین روش هایی به سمت کیفیت بیشتر حرکت نمایند.
رحیم یعقوب زاده (معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ایسپا) اظهار داشت؛ بهتر بود موضوع به شکل موردی و با ذکر مثال ها و مصادیق مرتبط با ایسپا ارائه می شد.
خانم رضایی، از اعضای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز مفهوم سامانه در توضیحات ارائه شده را مبهم دانست که در این خصوص توسط ارائه دهنده موضوع، گفته شد که منظور از سامانه همان سازمان است.
سید سعید مومنی در همین ارتباط سامانه را مجموعه ای دانست که همچون کارخانه خودروسازی از اجزائ مختلفی تشکیل شده است که در فرآیند تعریف شده محصول ارائه می دهد.
در ادامه محمد آقاسی سوالی را مطرح نمود، اینکه محصول ایسپا چیست؟
مهدی رفیعی (معاون پژوهشی ایسپا) محصول و خروجی ایسپا را شامل خدمات و داده¬ها دانست.
دکتر علی جنادله نیز پاسخ رفیعی را کامل نمود و اینکه این خدمات شامل خدمات پژوهشی، آموزشی و مشاوره است.
گفتنی است "حلقه گفتگوی ایسپا" با هدف بررسی و مباحثه در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر دو هفته یکبار در محل این مرکز برگزار می شود.

درباره ایسپا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمانها و نهادهای تصمیم گیر ، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاههای شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است.
برخی کارفرمایان
Alternate Text
Alternate Text
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 ispa.ir All rights reserved. Powered & Designed by WebTakin.ir